Lad være med at bruge penge på denne film. Gå hellere ned til din lokale videoforhandler og anskaf de film som “The Amityville Horror” på den mest uinteressante facon stjæler fra med arme og ben. Skulle du alligevel forvilde dig ind og se den, ja, så prøv at husk på filmens danske tagline, som ironisk nok lyder: ”For Guds skyld – se at komme ud!”
#1 [email protected] 19 år siden
#2 filmz-kain- 19 år siden
Kan ikke helt tage filmz.dk seriøst mere, fordi i er begyndt at give så mange film 1/6..
For mig er 1/6 en lige så stor sjældenhed som 6/6..
6/6 definerer et mesterværk hvorimod 1/6 definerer noget der er så dårligt at det næsten er et mesterværk i sig selv.
#3 akerman 19 år siden
Hørte lige en reklame for den i the voice, hvor de kalder den årets ubestridte bedste gyser. Samt markedsfører den på at den røg direkte ind som #1 på den amerikanske box office... hvornår får de tåber ovre på den anden side af vandet hjerner 8)
#4 trekster 19 år siden
#5 filmz-vassago 19 år siden
#4: Jeg havde godt nok en dårlig stime for noget tid siden, så 5-6 film i streg der var piv-ringe, så mister man lidt lysten til at gå i biffen.
#6 filmz-theassociate 19 år siden
#7 filmz-vassago 19 år siden
Mht "Kung Fu Hustle", så er det her jo et site med efterhånden mange anmeldere, og karakterene vil derfor heller ikke være så ensrettede som i f.eks mange aviser, hvor der er en eller to faste skribenter. Netop de to film du nævner er jo skrevet af to forskellige anmeldere, og deres definination på hvad der er godt og skidt kan være meget forskellig. Selv har jeg fundet en anmelder som jeg deler filmsmag med, og forholder mig så til hans anmeldelser - kan han lide filmen, så kan jeg som regel også lide den.
#8 filmz-theassociate 19 år siden
Men forstå mig ret, jeg er klar over det er forskellige anmeldere, men mener bare mere der tegner sig et mønster for de lave karakterer herinde. Virker lidt som der er ved at gå en 'trend' i at give bundkrakter til film, medmindre de er sindsoprivende nyskabende. Og jeg mener netop ikke at man bør dele rundhåndet ud af 1/6 for efter min mening gives det kun for det absolut elendige og dårlige. Har lidt svært ved at tro der er kommet 2x AvP på 1 weekend. IMHO.
#9 DarkLight 19 år siden
Mht forskellige anmeldere, så synes jeg netop at I skal have en sektion med de andre anmelders karaktere plus en linies bemærkning. For så kan man se hvad ens "egen" anmelder mener.
#10 filmz-vassago 19 år siden