Men heldigvis lader Whedon og hans veloplagte skuespillere aldrig spektaklet overskygge de spektakulære superhelte. Jovist, special effects og kulørte kostumer er flotte at se på, men det er ikke den slags, der kan få 142 minutter til at flyve af sted. Det kan til gengæld det blændende samspil mellem Chris Hemsworth (Thor; ikke verdens bedste skuespiller, men hamrende karismatisk), Chris Evans (Captain America; pokkers charmerende), Mark Ruffallo (Hulk; superb som altid) og førnævnte Downey Jr. Dygtige stjerner som Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson og Jeremy Renner brillerer også i mindre, men mindeværdige biroller, og så var det en genistreg at gøre den magtsyge halvgud Loke (Tom Hiddleston) til historiens hovedskurk. Hiddleston var det bedste i “Thor”, og her er han endnu et stærkt trumfkort i Whedons imponerende kortstak. To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.
Skriv ny kommentar:
#191 JokerzReality 12 år siden
Det her er så et typisk eksempel på en der ikke rigtig har fulgt med og lagt to og to sammen. Jeg sad tilbage med præcis samme spørgsmål efter jeg havde set den første gang, men fandt hurtigt ud af efterfølgende at stort set alle mine spørgsmål blev besvaret i filmen, jeg havde bare ikke fuldt rigtig med.
Kan lige svare på dine spørgsmål step by step snere, når jeg har mere tid :)
#192 Babo84 12 år siden
haha din skøre bandit. Næh nej, det er jo fordi jeg viser min store gun, når jeg træder ind i biografen :)
#193 Batsy 12 år siden
Du forstyrre jo stadig så, silly bean! :D
#194 Babo84 12 år siden
haha! Ja, det er ikke blevet så mange ture, men måske fordi du har skræmt mig for livet da du gav en gratis billet til Indland Empire :) Jeg sover stadig ikke godt om natten :)
#195 Babo84 12 år siden
Hov, nej nej. Det er jo INDEN filmen begynder, at jeg viser den frem :) Så kan man enten vælge at savle, eller forlade biffen i frygt :)
#196 Hr. Nielsen 12 år siden
Heh, var det alt det krævede og det kostede mig intet:) Jeg giver dog gerne igen, til noget bedre!
#197 the_paki_don 12 år siden
#198 Batsy 12 år siden
Hehe :)
#199 Gridlock 12 år siden
Som MovieBob nævnte i The Big Picture kunne det jo være at vi ser flere cross overs fra forskellige film.
Et eksempel kunne jo være karakterende fra RED kikker forbi en anden action film vil du vide hvem de mærkelige karaktere er se RED der bliver de forklaret og så videre.
Det bliver i hvert fald spændene og se hvor det her føre hen af, måske endda til en ordentlig Alien vs Predator film.........næppe men man har da lov til og håbe.
#200 Babo84 12 år siden
Det er på din egen regning, at du tolker noget seksuelt ud af mine sætninger :)
Det kan det næsten også kun blive, ellers giver jeg gerne, for at slippe for at pines, når du giver :)