Men heldigvis lader Whedon og hans veloplagte skuespillere aldrig spektaklet overskygge de spektakulære superhelte. Jovist, special effects og kulørte kostumer er flotte at se på, men det er ikke den slags, der kan få 142 minutter til at flyve af sted. Det kan til gengæld det blændende samspil mellem Chris Hemsworth (Thor; ikke verdens bedste skuespiller, men hamrende karismatisk), Chris Evans (Captain America; pokkers charmerende), Mark Ruffallo (Hulk; superb som altid) og førnævnte Downey Jr. Dygtige stjerner som Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson og Jeremy Renner brillerer også i mindre, men mindeværdige biroller, og så var det en genistreg at gøre den magtsyge halvgud Loke (Tom Hiddleston) til historiens hovedskurk. Hiddleston var det bedste i “Thor”, og her er han endnu et stærkt trumfkort i Whedons imponerende kortstak. To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#251 The Insider 12 år siden

#250, altså en ekstra scene ud over den ekstra scene, der allerede optrådte efter den første stump credits?
War. War never changes.
Gravatar

#252 tiany 12 år siden

The Insider (251) skrev:
#250, altså en ekstra scene ud over den ekstra scene, der allerede optrådte efter den første stump credits?

Jep.

Der findes den stump midt i credits.
Og så kommer der en stump til aller-aller sidst efter rulleteksterne.

Desværre fandt jeg også først ud af det efterfølgende, jeg troede den første stump var alt der kom. Men har senere fundet scene i bootleg.
Valar morghulis
Gravatar

#253 the_paki_don 12 år siden

#251+252

Ja, det var først noget, der kom på fra d. 4. maj. Den er ikke historiemæssigt vigtig, men mere sjov. Glæder mig til at se den en dag! :)
Gravatar

#254 Åkepool 12 år siden

tiany (252) skrev:
Jep.

Der findes den stump midt i credits.
Og så kommer der en stump til aller-aller sidst efter rulleteksterne.

Arh pis! Jeg troede da også at den ekstra scene midt i credits var det. Synes nok at kunne fornemme i snakken her i tråden, at der var noget jeg enten ikke kunne huske omkring den scene, eller at jeg var gået glip af noget.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#255 the_paki_don 12 år siden

Men husk, at den først er kommet på (i hvert fald de amerikanske udgivelser) fra d. 4. maj, da scenen er optaget efter premieren i London. Så jeg har været til to visninger, hvor den ikke eksisterede på det tidspunkt.
Gravatar

#256 Slettet Bruger [37990408] 12 år siden

Ach, hvor kan man se den ekstra scene?
Gravatar

#257 danschier.dk 12 år siden

her:
Gravatar

#258 Slettet Bruger [37990408] 12 år siden

Haha, ja ok. Takker.
Gravatar

#259 JokerzReality 12 år siden

Batsy (249) skrev:
Høegh (248) skrev:
Jeg synes heldigvis at man lidt vender sig til dragten som filmen skrider frem.
Men ja, de første par gange hvor man så Cap A i fuld gear kunne jeg heller ikke lade være med at trække på smilebåndet. Særligt da han dukker op mit i fighten mellem Ironman og Thor - Her ser han direkte fjollet ud.

Iron man "I didnt know this was a pyjames party?" Cpt America"Coulsen made it.", Iron man "oh that explains it"

Ja min pointe er, hvorfor der ikke kom en rapkæftet replik om hans outfit, fra Stark af :(

Det gjorde da der også midt i filmen, i en scene på luftskibet.
Gravatar

#260 lassep 12 år siden

Var inde og se den sammen med 3 kammerater og vi var alle fantastisk godt underholdt. Selv om det er ved at være nogle år siden vi var teenagere var vi enige om at vi aldrig håbede at vi ville blive gamle til at se en film som Avengers. Ren underholdning.
6/6.

Skriv ny kommentar: