Men heldigvis lader Whedon og hans veloplagte skuespillere aldrig spektaklet overskygge de spektakulære superhelte. Jovist, special effects og kulørte kostumer er flotte at se på, men det er ikke den slags, der kan få 142 minutter til at flyve af sted. Det kan til gengæld det blændende samspil mellem Chris Hemsworth (Thor; ikke verdens bedste skuespiller, men hamrende karismatisk), Chris Evans (Captain America; pokkers charmerende), Mark Ruffallo (Hulk; superb som altid) og førnævnte Downey Jr. Dygtige stjerner som Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson og Jeremy Renner brillerer også i mindre, men mindeværdige biroller, og så var det en genistreg at gøre den magtsyge halvgud Loke (Tom Hiddleston) til historiens hovedskurk. Hiddleston var det bedste i “Thor”, og her er han endnu et stærkt trumfkort i Whedons imponerende kortstak. To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.
Skriv ny kommentar:
#271 MOVIE1000 12 år siden
Jakke og taske og 3D brillerne nede i tasken. Men hey filmen bliver alligvel købt hjem til samlingen :)
#272 Kviesgaard 12 år siden
#273 MOVIE1000 12 år siden
Nej det var der ikke, jeg blev der til rulleteksterne var helt væk og der kom ingen, udover den i ca starten af rulleteksterne.
#274 the_paki_don 12 år siden
Hvornår så du den? For det skulle først være efter d. 4. maj. I hvert fald i USA.
#275 Slettet Bruger [37990408] 12 år siden
#276 MOVIE1000 12 år siden
Mhs til USA, ville de så ikke bare få en ekstra scene efter rulleteksterne, udover den som er inde i rulleteksterne?
#277 The Insider 12 år siden
#278 MOVIE1000 12 år siden
Den scene jeg snakker om er...
#279 Slettet Bruger [37990408] 12 år siden
There is another... /Yoda
#280 the_paki_don 12 år siden
Det er under credits. Den amerikanske version har fået føjet en ekstra lille scene, som først blev indspillet efter London Gallapremieren og tilføjet fra d. 4. maj. Jeg havde bare tænkt, at den var sat til alle versioner af Avengers, når nu det er digitale kopier... Men det koster jo også noget at sende dem af sted, selvom det ikke er meget. :)
Men Insiders kommentar fastsætter jo, at det ikke er tilfældet. Med mindre at han er en håndlanger for Wikipedia. :)
Jeg smilte! :)