Men heldigvis lader Whedon og hans veloplagte skuespillere aldrig spektaklet overskygge de spektakulære superhelte. Jovist, special effects og kulørte kostumer er flotte at se på, men det er ikke den slags, der kan få 142 minutter til at flyve af sted. Det kan til gengæld det blændende samspil mellem Chris Hemsworth (Thor; ikke verdens bedste skuespiller, men hamrende karismatisk), Chris Evans (Captain America; pokkers charmerende), Mark Ruffallo (Hulk; superb som altid) og førnævnte Downey Jr. Dygtige stjerner som Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson og Jeremy Renner brillerer også i mindre, men mindeværdige biroller, og så var det en genistreg at gøre den magtsyge halvgud Loke (Tom Hiddleston) til historiens hovedskurk. Hiddleston var det bedste i “Thor”, og her er han endnu et stærkt trumfkort i Whedons imponerende kortstak. To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#271 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (270) skrev:
#269, af 3D-briller?

Jakke og taske og 3D brillerne nede i tasken. Men hey filmen bliver alligvel købt hjem til samlingen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#272 Kviesgaard 12 år siden

Så fik jeg set filmen igen. Denne gang i 2D. Jeg havde dog ikke lige læst om at der var en ekstra scene efter rulleteksterne, så den missede jeg. Synes stadig den var god underholdning, men at prisen på 2D var temmelig pebret.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#273 MOVIE1000 12 år siden

Kviesgaard (272) skrev:
Så fik jeg set filmen igen. Denne gang i 2D. Jeg havde dog ikke lige læst om at der var en ekstra scene efter rulleteksterne, så den missede jeg. Synes stadig den var god underholdning, men at prisen på 2D var temmelig pebret.

Nej det var der ikke, jeg blev der til rulleteksterne var helt væk og der kom ingen, udover den i ca starten af rulleteksterne.
Gravatar

#274 the_paki_don 12 år siden

Hvornår så du den? For det skulle først være efter d. 4. maj. I hvert fald i USA.
Gravatar

#275 Slettet Bruger [37990408] 12 år siden

Ja, scenen er først kommet til senere, så har man set filmen forholdsvis tidligt, er den slet ikke med.
Gravatar

#276 MOVIE1000 12 år siden

the_paki_don (274) skrev:

Hvornår så du den? For det skulle først være efter d. 4. maj. I hvert fald i USA.

Mhs til USA, ville de så ikke bare få en ekstra scene efter rulleteksterne, udover den som er inde i rulleteksterne?
Gravatar

#277 The Insider 12 år siden

Jeg genså filmen for blot en uges tid siden i 2D i CinemaxX, og der var nada efter rulleteksterne. Spørgsmålet er, om den er blevet føjet til de danske kopier.
War. War never changes.
Gravatar

#278 MOVIE1000 12 år siden

Jeg tror måske vi har talt forbi hinanden.

Den scene jeg snakker om er...

Hvor man ser bagmanden/skurken på en eller anden planet sende en ny skurk for at udslette menneskerne?? ellers har jeg heller ikke set nogen ekstra scener :)
Gravatar

#279 Slettet Bruger [37990408] 12 år siden

#278 -

There is another... /Yoda
Gravatar

#280 the_paki_don 12 år siden

Det er under credits. Den amerikanske version har fået føjet en ekstra lille scene, som først blev indspillet efter London Gallapremieren og tilføjet fra d. 4. maj. Jeg havde bare tænkt, at den var sat til alle versioner af Avengers, når nu det er digitale kopier... Men det koster jo også noget at sende dem af sted, selvom det ikke er meget. :)

Men Insiders kommentar fastsætter jo, at det ikke er tilfældet. Med mindre at han er en håndlanger for Wikipedia. :)

Jeg smilte! :)

Skriv ny kommentar: