Men heldigvis lader Whedon og hans veloplagte skuespillere aldrig spektaklet overskygge de spektakulære superhelte. Jovist, special effects og kulørte kostumer er flotte at se på, men det er ikke den slags, der kan få 142 minutter til at flyve af sted. Det kan til gengæld det blændende samspil mellem Chris Hemsworth (Thor; ikke verdens bedste skuespiller, men hamrende karismatisk), Chris Evans (Captain America; pokkers charmerende), Mark Ruffallo (Hulk; superb som altid) og førnævnte Downey Jr. Dygtige stjerner som Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson og Jeremy Renner brillerer også i mindre, men mindeværdige biroller, og så var det en genistreg at gøre den magtsyge halvgud Loke (Tom Hiddleston) til historiens hovedskurk. Hiddleston var det bedste i “Thor”, og her er han endnu et stærkt trumfkort i Whedons imponerende kortstak. To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.
Skriv ny kommentar:
#281 MOVIE1000 12 år siden
Hehe :D det ved jeg, men troede det var den ekstra scene i mente :)
#282 Collateral 12 år siden
Det var det amerikanerne fik til gengæld for at skulle vente lidt længere på at få filmen udgivet :D
#283 The Insider 12 år siden
#284 Kviesgaard 12 år siden
Blev siddende til efter rulleteksterne, og der var ikke den sidste ekstra scene med. Snakkede med en operatør bagefter, og han havde godt hørt rygterne, men ekstra scene er ikke at finde i den danske udgave.
Med mindre man tager til Aalborg. De skulle vist have en kopi, hvor scenen efter rulleteksterne er med. Det var hvad operatøren havde hørt.
#285 doom WAD 12 år siden
#286 evermind 12 år siden
#287 Batsy 12 år siden
Doktor underhyler kan godt lide den! bare rolig, et eller andet sted så gør han!
#288 doom WAD 12 år siden
#289 Batsy 12 år siden
Skal jeg tage en snak med med hulk, at han skal lade være med at skræmme tilskueren? Han gør det ret tit, og ja har mødt ham. se selv- http://www.lahistorieta.com/wp-content/uploads/201...
#290 Åkepool 12 år siden
Jeg tror ikke umiddelbart, at det er en mening du deler med særlig mange, men det er da et frisk pust :)