Man kunne også bruge en hel anmeldelse på blot at gennemgå filmens præstationer, for ud over de nævnte er der talløse andre skuespillere, der efterlader uudslettelige indtryk – mange af dem amatører, som sjældent eller aldrig havde spillet skuespil forinden. Som et veltimet og velkomment lyn fra en klar himmel lander “Babel” med et brag i biograferne. I en tid, hvor kløfterne mellem nationer og individer synes at udvide sig eksponentielt, maner Iñárritu til besindighed, medmenneskelighed og forståelse. Han fortjener din fulde opmærksomhed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dolphinfriendly 17 år siden

Lyder ganske interessant - god anmeldese Insider - jeg håber den er klasser bedre end den efter min mening rædsomme "21 Grams", men holder niveauet fra den geniale "Amores Perros".

Gravatar

#12 nerdalmighty 17 år siden

Traileren er ellers ekstrem kedelig, men kan da være det bliver en positiv overraskelse.
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
Gravatar

#13 Yoda 17 år siden

Jeg blev ellers virkelig grebet af traileren, som jeg synes er interessant og smukt skruet sammen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 filmz-Is 17 år siden

6 stjerner.. chokerende. Havde forventet med at den ikke ville få over 4.. Men det bliver da spændende....
Gravatar

#15 Gin 17 år siden

jeg har overhovedet ikke hørt om denne film, men nu skal den helt klart ses. Den lyder rigtig god
Gravatar

#16 king b 17 år siden

Fremragende film. Skal ses! En stor oplevelse på alle niveauer.

Og som andre siger: glimrende anmeldelse, hr. Insider.
Gravatar

#17 filmz-mrhands 17 år siden

Wow. Sikke en anmeldelse.
Gravatar

#18 filmz-B|aze 17 år siden

Til grin de ikke viser den i Esbjerg :(
"Too wierd to live, and too rare to die"
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
Gravatar

#19 akerman 17 år siden

Skal ind og se den på torsdag. Nu kan man jo kun glæde sig endnu mere efter 6 stjerner.

Synes 21 grams var en udmærket film, men ja - Amores Perros havde lidt mere at byde på for mig.
Gravatar

#20 jessup 17 år siden

På trods af lidt blandede anmeldelser i US og på bagrund af Insiders anmeldelse skal den selvfølgelig ses.
This is just until June

Skriv ny kommentar: