Man kunne også bruge en hel anmeldelse på blot at gennemgå filmens præstationer, for ud over de nævnte er der talløse andre skuespillere, der efterlader uudslettelige indtryk – mange af dem amatører, som sjældent eller aldrig havde spillet skuespil forinden. Som et veltimet og velkomment lyn fra en klar himmel lander “Babel” med et brag i biograferne. I en tid, hvor kløfterne mellem nationer og individer synes at udvide sig eksponentielt, maner Iñárritu til besindighed, medmenneskelighed og forståelse. Han fortjener din fulde opmærksomhed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 MTK 17 år siden

Lige siden jeg så traileren til den i biografen, vidste jeg at det var en film jeg sku' ha' set.
Gravatar

#2 anders the gamer 17 år siden

Wow - dette lyder virkelig som en film der skal ses. Havde egentlig ikke regnet med at den ville have fået sådan en god anmeldelse som den har fået her. Er altid rart når man bliver positivt overrasket :).

PS: Meget velskrevet anmeldelse The Insider, man får virkelig lyst til at se den.
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
Gravatar

#3 Yoda 17 år siden

Glæder mig til at se filmen! Og rigtig god anmeldelse, Insider....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 The Insider 17 år siden

#2 & #3, tusind tak for rosen, gutter :-) Håber I også vil synes godt om filmen.
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-gofferoffer 17 år siden

Wow, det her får virkelige mine forventninger til at blive endnu større. Nøøøj, hvor jeg glæder mig til at se den film.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#6 pulse83 17 år siden

Jeg har glædet mig i usandsynlig lang tid til at se denne film. Herligt at se at den får topkarakter! Nu glæder jeg mig blot endnu mere. Iñárritu er blandt mine absolutte favorit-instruktører.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#7 mr gaijin 17 år siden

Jeg får mere og mere lyst til at se denne film :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8 Yoda 17 år siden

Så er billetterne bestilt til på fredag ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 filmz-phreak 17 år siden

Dejlig dyb og velformuleret anmeldelse...


Man blir sgu næsten nød til at se den nu..:D
- In vino veritas....
Gravatar

#10 ks 17 år siden

Utrolig flot skrevet anmeldelse The Insider. Jeg har ventet længe på denne film, og havde faktisk fuldstændig overset, at den allerede åbner på fredag - ingen tvivl om, at hvis der er nogen film jeg skal se i biografen indenfor det næste stykke tid - så bliver det Babel!

Skriv ny kommentar: