Så er vi nået til det sted i anmeldelsen, hvor det er forventet, at jeg vil påstå at “Bad Boys II” er en umådelig dårlig film, men som er værd at se, hvis man er en hårdkogt drengerøv med masser af adrenalin i blodet… Forkert. Selv de mest inkarnerede drengerøve vil sandsynligvis ende med at gabe adskillige gange i løbet af filmens lange spilletid. Selv om filmen er så lang, så føles slutningen desuden alligevel særdeles brat og utilstrækkelig. Men “Bad Boys II” er da en relativ flot film, som har sine få fængende og underholdende momenter, men filmen er samtidigt en af de mest opblæste, banale og særdeles ligegyldige film der er udgivet i nyere tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Dennis 20 år siden

Kan ikke følge jer i at Bruckheimers film er fede. Hans skurke er altid overdrevet karikerede. John Litgow i Cliffhanger og Alan Rickman i Die Hard er langt mere uhyggelige og livagtige skurke, hvis man kan sige det. Jeg gir Insider ret i at skurken som regel er termometer for hvor god en action film er.

For mig er action film som er en smule realistiske langt de fedeste. Men rigtigt god humor og en fed skurk kan også give en fed film = The Last Boyscout
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#42 Spanner 20 år siden

Captain Barbossa i Pirates of the Caribbean er da en fed skurk, Gene Hackman i Crimson Tide er også kanon.

En god skurk er ganske rigtigt et pluspoint i denne type film. Jeg mener bare at man kan lade sig underholde af de dyre stunts i Bruckheimers film og så hente hjernen i garderoben bagefter.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#43 Kram 20 år siden

Bad Boys 2 er absolut en værdig efterfølger til BB1, både humor og action er i orden igen. Jeg synes helt klart det var 'fedt' da man troede filmen var slut, så kørte den lige 30 min mere.

Nogle gange burde man måske stoppe med at analysere film så meget, og istedet bare slappe af og se en god film, det er trodsalt underholdning, ikke en skoleopgave. :)

Husk også på at alle har forskellige favoriseringer på alt, så husk at studere jeres anmeldere :P

Som en action-fan, er dette lige mig, komedie er ikke ment til at være seriøst, men for at underholde, for at ting skal være underholdende skal der ikke være det enorme baggrundsinformation. Når man ser/hører standup, så får man jo heller ikke lige de forskellige karakters baggrund.

Personligt synes jeg der går lidt for meget newz.dk arrogance i den her.


Anyways, 5 stjerner fra undertegnede, dette er en rigtig _drengerøvs_ film, så er I drengerøve med hang til skyderi, fede biler, hotte babes og en masse macho stuff og det rige fede liv, gå ind og se den, I bliver på ingen måde skuffet.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#44 filmz-phalanx 20 år siden

ikke set den men dårlig....
face off er en af de værste film........EVER........
nic cage overspiller sygeligt meget
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#45 filmz-zombie666 20 år siden

den er for fed vildt fed aktion og de er pisse sjove osv
Gravatar

#46 filmz-Dexter47 20 år siden

Negro action i bedste stil!
Gravatar

#47 filmz-vassago 20 år siden

Jeg har endelig fået set den, og der er da bestemt nogle fede scener, men der er tidspunkter hvor den bli'r en smule pinlig. Kemien imellem de to betjente synes jeg heller ikke så god som i den første, en anelse kedelig og forudsigelig. 2-3 ud af 6 herfra :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#48 filmz-crazy_clown 20 år siden

Jeg har lige været inde og se den, og jeg syntes den er helt vildt fed. Jeg vil give den 6/6 stjerner!!
---------------------------------------
Casper Olsen
Næstformand i TRC junior
Gravatar

#49 Skovstur 20 år siden

Syntes da den var fed nok ikke ligefrem the last boyscout kvalitet men jeg var underholdt den var måske lidt langtrukken, men action scenerne var gode og syntes da også skurken klarede sig godt(hvis blikke kunne dræbe). Peter Stormare var da meget sjov "I'm with you guys" og Joe Pantaliano var endnu en gang grinern som politichef. Jeg tror nogle folk ligger for meget i den her film det er en action film det er ikke meningen man skal tænke så fandens meget.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#50 filmz-m-lotr 20 år siden

Til Phalanx: Helt ærligt! hvad er grunden til at du ser film! Du har jo ingen smag! Bli dog pølsemand eller sådan noget! Taber!
Martin Myssen

Skriv ny kommentar: