Så er vi nået til det sted i anmeldelsen, hvor det er forventet, at jeg vil påstå at “Bad Boys II” er en umådelig dårlig film, men som er værd at se, hvis man er en hårdkogt drengerøv med masser af adrenalin i blodet… Forkert. Selv de mest inkarnerede drengerøve vil sandsynligvis ende med at gabe adskillige gange i løbet af filmens lange spilletid. Selv om filmen er så lang, så føles slutningen desuden alligevel særdeles brat og utilstrækkelig. Men “Bad Boys II” er da en relativ flot film, som har sine få fængende og underholdende momenter, men filmen er samtidigt en af de mest opblæste, banale og særdeles ligegyldige film der er udgivet i nyere tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 SpielbergFreak 20 år siden

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Er lige kommet hjem fra et mesterværk af oganiseret kaos!!!
Inde for genren (action) er det topkarakter, 10 ud af 10!
God drengerøvs underholndning. Se den! Fantastisk flot!
Gravatar

#32 filmz-cko 20 år siden

jeg elsker action film... bare ikke bruckheimers (eller dem jeg har set indtil videre) musikken i the Rock var skidegod, men filmen er elendig (IMO selvfølgelig).
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#33 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

The Rock er da kongen af actionfilm, sammen med Die Hard og Scwarzenegger filmene..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#34 The Insider 20 år siden

#30, jeg har bestemt ikke nogen problemer med action-film. John Woo er en af mine alletiders favorit-instruktører, men han er også LANGT LANGT mere stilsikker og interessant end Michael Bay. "Face/Off" (en af genrens 3 bedste film) havde eksempelvis alt det, som "Bad Boys II" manglede, såsom en interessant kemi mellem skurken og helten, gode (omend lidt over-the-top) skuespillerpræstationer og så var filmens mange action-sekvenser meget forskellige i forhold til hinanden, i modsætning til dem i "Bad Boys II". Plottet var en anelse forudsigeligt, men det er bedre end overhovedet ikke at have et plot, hvilket "Bad Boys II" lider af. Man siger ofte at actionfilm har intet plot og bare er god fed action, men sandheden er, at uden et decideret plot er det uinteressant og kedeligt at følge med i filmen. "Die Hard" filmene havde spændende plots, John Woos film (specielt de to klassikere "The Killer" og "Hard Boiled") havde plots, etc. etc., og disse er genrens mest elskede film. Den første "Bad Boys" film havde også et sammenhængende plot, men toeren føles som en film der er sammensat af utallige løse bidder som så (uden succes) er blevet bundet sammen, og når "Bad Boys II" så varer 2½ time (yeeesh!) bliver det hurtigt kedeligt, IMHO.
Og så er skurken også UTROLIG vigtig i sådanne film. Hvem glemmer nogensinde Alan Rickman i "Die Hard"? John Travolta i "Face/Off"? "Skurken" i "Bad Boys II" er fuldstændig ligegyldig og uinteressant.
War. War never changes.
Gravatar

#35 filmz-Plimmer 20 år siden

Jeg synes den var ok, knald på hele vejen igennem. Nogle halv sjove dialoger hvorefter de skyder løs igen. Tror de skal have 3½ stjerne herfra ud af seks.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#36 filmz-pvc 20 år siden

kan ikke holde will smith ud..

martin lawrence nej vel.....


så den gider jeg ikke bruge 5 øre på
Gravatar

#37 inflector 20 år siden

Jeg syntes Bad Boys 1 var/er en notorisk stinker, som jeg vil råde alle til at holde sig på afstand af! Martin Lawrence er simpelthen uudholdelig, vandt billeter til hans sidste film, den skandaløst ringe "Natinal Security" hvor jeg flere gange overvejede at udvandre. Bruckheimer laver langt hen af vejen nogle ok action flicks og hans bedste er helt klart "The Rock" og "Beverly Hills Cop", men han har også stået bag nogle store stinkere i tidens løb, så det er altid et gamble med ham. Men generelt lyder det som om at jeg skal holde mig langt væk fra Bad Boys II, for er den ringere end eteren, ja så er den alligevel rigtig dårlig.

#34 Face/Off står for mig som en af de værste oplevelser i mit liv, filmen kan bedst beskrives som intelektuelt selvmord, føj den var ringe. Skuespillet var over the top, handlingen var plat, action sekvenserne var uinterresante og de skulle konstant trækkes i lang drag med de trælse slow motion sekvenser. Jeg ønskede under hele filmen et jeg ville blive ramt af et meteor nedslag, for at få det overstået.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#38 SpielbergFreak 20 år siden

#34

Jeg kan til dels følge dig, specielt med hensyn til skurken han var ikke sej og hård (som John T i Face/Off eller Alan Rickman i Die hard I). Han overspillede og var lidt latterlig, og ikke spor skræmmende, hvilket jeg mener er meget vigtigt! Derimod skurken i Bad Boys I er skræmmedne og viser mere magt og kyniskhed. Igen omkring skurke: Den del af Face/off hvor Nicolas Cage spiller Castor Troy er eminent!
Bad Boys II er bestemt heller ikke min yndlings action film, men jeg hyggede mig!

De tre bedste action film, efter min mening:

DIE HARD I - Alan Rickman er så vild i den rolle, mums!
True Lies
The Rock
Gravatar

#39 Spanner 20 år siden

Jeg synes den var underholdende nok. Flot produceret og masser af action. Skuespil vil jeg ikke beskæftige mig med :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#40 filmz-Plimmer 20 år siden

#37

Måske du bare skal holde dig fra komedie action film?
Famous last words: What duck?

Skriv ny kommentar: