Så er vi nået til det sted i anmeldelsen, hvor det er forventet, at jeg vil påstå at “Bad Boys II” er en umådelig dårlig film, men som er værd at se, hvis man er en hårdkogt drengerøv med masser af adrenalin i blodet… Forkert. Selv de mest inkarnerede drengerøve vil sandsynligvis ende med at gabe adskillige gange i løbet af filmens lange spilletid. Selv om filmen er så lang, så føles slutningen desuden alligevel særdeles brat og utilstrækkelig. Men “Bad Boys II” er da en relativ flot film, som har sine få fængende og underholdende momenter, men filmen er samtidigt en af de mest opblæste, banale og særdeles ligegyldige film der er udgivet i nyere tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Skal alligevel ind og se den i morgen med gutterne og en anden der ikke er en gut.. Skal nok blive sjovt.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 Skobbolop 20 år siden

var det ikke også insider der ikke kunne li Braveheart

:D:D

nu er der slet ingen tvivl om jeg skal se BB2 :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#3 The Insider 20 år siden

'ikke kunne li'? Jeg væmmes blot ved tanken om den film! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 El vez 20 år siden

Hehe lyder ikke som en film man bør spilde sin tid på..

Frid slår til igen - så ved man ihvertfald man bør holde sig væk!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Michael Andersen 20 år siden

#4
Ja, han har da argumenterne i orden: "...jeg ville nok være lidt af en hykler, hvis ikke jeg gav "Bad Boys II" fem omgange gas!"
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 skittlez 20 år siden

Ja, han nævnte også lidt om troværdighed i filmen, fordi rigtige strømere havde hjulpet til for at gøre det mere ægte.
Det er jo typisk Bay/Bruckheimer teknik, som i the Rock hvor navy seals har hjulpet, og pearl harbor, hvor de har fået ting stillet til rådighed samt masser af ekspertise og til sidst i Armageddon, hvor de som de første civile brugte og prøvede specifikt NASA udstyr.... Og alligevel skider de på hvad der er realisme og sund fornuft for at lave en god gang underholdning hvor alle kan være med. Jeg ved ikke om NASA nævnte noget om eksplotioner i rum, osv.

Men fuck det, jeg har billetter til i aften, og ser frem til en gedigen gang style-over-substance-no-brainer-underholdning...
(Jeg skriver i morgen, om den holdning holdt.)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#7 filmz-Wacker 20 år siden

nå men, smutter alligevel i bio i morgen fredag og se den. Der plejer at være humor....
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#8 fjols 20 år siden

Synes denne film har fortjent langt mere da jeg synes den er underholdende hele vejen igennem. Helt klart sin forgænger værdig!
Gravatar

#9 filmz-Pamperen 20 år siden

.
Kom nu, lirk til hendes delle.
Flasken!!! Mindst lige så forhadt som Henrik Kopernikus.
Gravatar

#10 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg har kun hørt dårligt om den film, men Michael Bay er en af mine yndlings action-filminstruktøre (ikke yndlingsinstruktør, men action instruktør) Jeg kan godt lide hans andre film. Det er og bliver om man vil det eller ej, en god omgang underholdning. Action bliver altid rakket ned nu til dags, og jeg er hver gang gået ud af biffen med en på opleveren. Men nu må vi se, jeg skal ind og se BB2 imorgen.

Skriv ny kommentar: