“Batman Begins” er ikke blot en glimrende og velfortalt nyfortolkning af Batman-sagaen – det er hyperunderholdning med både dybde og hjerte – uden tvivl den bedste Batman-film til dato. Så grib flagermusekappen, gør Batmobilen klar, og skynd dig ind i biografen: The Dark Knight has returned!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#121 trekster 19 år siden

Jeg har lige været inde og se den for anden gang. (Stadig lige fed! :). Og jeg mener at de siger noget i retning af "Targeted microwaves" eller noget lignende. Hvilket må betyde at maskinen kun "skyder" mikrobølger efter et bestemt område, i stedet for bare at sprede mikrobølger ud over det hele.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#122 lagoni 19 år siden

Bale er Gud!

Synes lige det trængte til at blive sagt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#123 filmz-vassago 19 år siden

#121:

stadig lidt søgt, ikke mindst når man tænker på at den befinder sig i et tog der fyrer afsted. Det burde jo så også gå ud over alle folk der står i mellem maskinen og de vandledninger... - men det er nok bare en af de ting man ikke skal tænke så meget over. Der findes jo heller ikke ligefrem mange playboys der hopper rundt forklædt som flagermus.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#124 mimic 19 år siden

Fik så set den idag og den var faktisk ret god, meget bedre end de gamle batman film, selv den elskede batman 1989, synes det var den perfekte måde at lave den på, og synes bale gjorde næsten er skabt til den rolle, og katie holmes gjorde det faktisk bedre end jeg havde regnet med i den film, var ik lige så glad da jeg så hun var med, eneste minus var egentlig slåskampene, synes ik man rigtig kunne se hva dælen der foregik, bedste superhelts film her fra, og håber virkelig de kan holde den stil hvis de laver andre batman film, som bruce sagde, damn good tv :)
Gravatar

#125 trekster 19 år siden

Detalje. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#126 ks 19 år siden

Rigtig god film, men jeg brugte desværre størstedelen af min koncentration på at undertrykke de aggresive frustrationer, der mest af alt ville rive hovedet af den lille dreng på rækken bagved.

Et par citater fra filmen:
"Hvorfor gør han det far?"
"Hvad siger han far?"
"Hvem er det far?"
"Hvad sker der nu far?"
Og den bedste:
"Er det Batman far?"

5/6, flot dialog. SUK!
Gravatar

#127 filt 19 år siden

#126, burde dine aggresioner ikke nærmere gå udover faren, der har været så dum at tage sin 6-årige søn med ind at se Batman Begins?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#128 ks 19 år siden

#127 - Jo, men i sidste ende gik de desværre istedet udover min koncentration! :( Biografen burde, i mine øjne, aldrig have lukket sådan en lille dreng ind til forestillingen af en dyster Batman film, med eller uden forældrer. Drengen fattede tydeligvis ik' og en skid, og var mere til gene for resten af biografen.
Gravatar

#129 filt 19 år siden

#128, kender det. Var ude for det samme til Prisoner of Azkaban, hvor drengen dog var nærmere de 4 år. Stakkels dreng.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#130 ks 19 år siden

Stakkels dreng, tumpede forældre.

Skriv ny kommentar: