“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Michael Andersen 19 år siden

#19 Fair nok at du synes om den, men hvad mener du med: "Hvorfor sætte en til at anmelde filmen som åbenlyst ikke kan li filmene"? Vassago skriver at Blade 1 og 2 er ok film, og man kan jo ikke vide om man kan lide 3'eren før man set den.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 filmz-thomasb84 19 år siden

ja ok. Men den har jo fået rimelige karaktere andre steder. Den fortjener da uden tvivl mere end 1 stjerne.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#23 filmz-Zikor4 19 år siden

#20 bare fordi du ikke selv kan lide filmene, er der ingen grund til at begynde at kaste med mudder..
Gravatar

#24 filmz-712 19 år siden

#22 - 27%. Tomaterne er forholdvis rådne. ;)
Gravatar

#25 dyg 19 år siden

#23 - Jo. Som filmnørd er det min ret at tilsvine film jeg finder overfladiske og dårlige. Og når folk synes sådanne film er gode, så må jeg også svine dem (jvf §4 stk. 3 i filmnørdernes lov).

Er det nødvendigt at smide 1700 smileys i sine posts, eller er der nogen der kan se, at jeg ikke nødvendigvis er stinkende seriøs?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 filmz-712 19 år siden

#25 - Det kan være svært at se ud fra en tekst besked om personen er sarkastisk eller bare laver en joke. Jeg bruger altid min smiley kvote pr besked, for to ekstra tegn kan forhindre en diskussion og misforståelse.

;) :) :|
Gravatar

#27 MuManden 19 år siden

#25+26
Jeg tænkte...
Sh.. biiiiip tag den..............slask....smask.
Nr.19 kan tage det.

Sådan cirka sådan :-)

PS. fed anmeldelse der.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#28 Hasselguff 19 år siden

Det har du fuldstændigt ret i. :)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#29 filmz-Angel Eyes 19 år siden

Fantastisk anmeldelse! Virkelig underholdende at læse :)
Jeg ville nok have givet filmen 2/6 eller 3/6, men det er måske også fordi jeg er lidt en sucker for Blade-filmene. Syntes den første var virkelig god, men 2'eren formåede ikke at leve op til den, og Trinity er desværre en omgang rod. Den har dog nogle glimrende actionsekvenser, der sparker røv, samt et soundtrack der virkelig rykker (både dens score og dens rock-numre). Og så synes jeg faktisk at Ryan Reynolds var et af de største lyspunkter ved filmens karakterer!
Men ja, de burde måske have stoppet ved 1'eren...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#30 filmz-Erroneus 19 år siden

:O Woav kunne jeg være mere uenig med anmelderen, måske man har haft en dårlig aften eller havde set forventninger op til noget andet??

Nej det er ikke blade 2 stilen, og tak tak tak for det, for den var fandme gabende kedelig. Jeg kan godt lide den stil der i blade 3, med humor og lidt flere personer i billedet, det gør filmen mere levende og underholdne at se på.

Blade 1 var fed pga. den var nyskabende, Blade 2 var... well action non-stop kan også blive kedelig hvis der er ikke er noget tvists i og det var der ikke blade 2 hvor imod i blade 3 blev man ikke træt af den megen action, netop fordi der var noget humor med i.

Så det muligt man ikke syntes Ryan Reynolds er god til den rollle der og man syntes Jessica Biel ikke passer ind som trinity, det vil altid være smag og behag, men de spiller sq udemærket og fylder de roller fint ud, som det var ment.

Anyway den halter sådan lidt imellem 3/6 og 4/6, men tror faktisk det er en 4/6 for man blev godt underholdt og ikke et eneste tidspunkt følte man den var triviel.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.

Skriv ny kommentar: