“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-yoshimura 19 år siden

#30 Mangler der ikke et "o" i dit navn? Jeg mener, hvis du vil hedde "erroneous" som i "incorrect"? Eller det er måske en joke, fordi du har stavet "erroneous" "incorrectly"?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#32 Patriarch 19 år siden

Jeg har kun set Blade 2. Men der VAR der plot twists!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#33 filmz-Exitium 19 år siden

synd og skam
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#34 Hal60 19 år siden

Ja, den er godt nok uhyrlig dårlig; så den her i går - damn, endda dårligere end to'eren! :/
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#35 filmz-Zikor4 19 år siden

#25: Det må du undskylde så, troede jo du var seriøs :)

Det er utroligt hvad et kolon og en parantes slut kan gøre...
Gravatar

#36 filmz-gimleno1 19 år siden

Omvendt har smileys ikke en skid seriøs funktion længere, de er efterhånden brugt i så mange former for tilsvininger der ER seriøst ment, men hvis bare man slutter af med en smiley "så går det nok" ...bah, not really... Med alle jokes følger et gran af sandhed..

;-) (og det gjorde jeg det så SELV)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#37 filmz-Erroneus 19 år siden

#31 korret, det er med vilje det ukorrekte bliver stavet ukorrekt :D

#32 det er så smag og behag og ja der er plot tvists i blade 2, ikke det jeg snakker om men bare stilen i den er non stop hjernelamt action, som var fedt nok i 1'eren, men det er altså bare ikke noget ved i 2'eren.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#38 filmz-anders kusk 19 år siden

#22 - thomasb84

Andre steder? Når jeg ser på rottentomatoes bliver den sablet ned af de fleste, og de få som ikke siger den er fuldstændig dårlig, siger at den kun er sådan nogenlunde.

http://www.rottentomatoes.com/m/blade_trinity/?beg...

Men hvad betyder det? For du plejer jo egentlig bare at være ligeglad med hvad anmelderne siger?
Gravatar

#39 filmz-thomasb84 19 år siden

Selvfølgelig er jeg ligeglad med hvad anmelderen siger. Jeg er ikke en imbecil tåbe som ikke har min egen mening. Det er ok hvis han mener den er dårlig filmen, derfor behøver vi andre ikke mene det. Vi er alle forskellige individer med hver især vores meninger og holdninger. Det respektere jeg fuldstændigt. Jeg kan ikke tage en seriøs som udfra en anmeldelse kritisere filmen totalt og har ikke en gang selv set produktet.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#40 filmz-thomasb84 19 år siden

Den har da fået 5.9 på imdb.com og der er da mange positive topics om filmen.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing

Skriv ny kommentar: