Mest klodset er dog filmens afslutning, der føles dybt utilfredsstillende – som om fortælleren blev afbrudt midt i en sætning. Det er egentlig ret sigende for et indslag, der på alle måder virker som en overflødig parentes i filmserien, og som man har så godt som glemt det øjeblik, man forlader biografen. “Hvad, vi gør, er fuldstændig nødvendigt,” snerrer Edward Norton beslutsomt. Det samme kan bestemt ikke siges om denne film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Richard Burton 11 år siden

The Insider (2) skrev:
Med al respekt for min kære kollega, så byder The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum selvsagt på cinematography i verdensklasse :-)


Børnehaveklasse rettere :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12 The Insider 11 år siden

#11, netop. Mozarts :-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 Richard Burton 11 år siden

#12 Det må være sankt bernhardshunden :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14 The Insider 11 år siden

Dude, det er Beethoven! Du må få brushed up på alle dine børnefilmsklassikere! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#15 Richard Burton 11 år siden

#14 Børnefilmsklassikere er 30 år eller ældre :)

Men der kommer nok en spinoff ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16 X&O 11 år siden

The Insider (2) skrev:
Med al respekt for min kære kollega, så byder The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum selvsagt på cinematography i verdensklasse :-)


Ikke ifølge Petru Maier der forlod biografen under Bourne Ultimatum.
Gravatar

#17 Ericmase 11 år siden

BN (3) skrev:
+1


+2
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

#16, min gamle EFC-lærer? Haha! Han var nu også temmelig konservativ, så vidt jeg husker... Og siden han gav mig to ugers campylobacter-infektion har jeg ikke stolet så meget på ham ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#19 Kviesgaard 11 år siden

http://filmz.dk/film/bourne-legacy-the/biograf skrev:
Det er en bizar filmtrend i Hollywood, at man tilsyneladende forveksler hysteri med kompetence.


Lyder som tankegangen hos en gængs Hollywood studioboss.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#20 danish99 11 år siden

Har lige set den og får 4 stjerner af mig, mest fordi jeremy renner er bedre som agent, og så ved man at han for det meste laver sine egne stunts plus han kan slås, det kan kære damon ikke, han er super go til skuespil.
Jeg håber dette er Renners store gennembrud.
King

Skriv ny kommentar: