Mest klodset er dog filmens afslutning, der føles dybt utilfredsstillende – som om fortælleren blev afbrudt midt i en sætning. Det er egentlig ret sigende for et indslag, der på alle måder virker som en overflødig parentes i filmserien, og som man har så godt som glemt det øjeblik, man forlader biografen. “Hvad, vi gør, er fuldstændig nødvendigt,” snerrer Edward Norton beslutsomt. Det samme kan bestemt ikke siges om denne film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 danish99 11 år siden

Ericmase (1) skrev:
Så den til forpremiere i går og jeg var også ret skuffet over denne film. Enig i NÆSTEN hvert ord jeg læste, men...:



Spørger man mig elskede jeg shaky-cam-skolen i de andre 2 sidste film! Det gjorde filmen og oplevelsen mere realistisk, mere nervepirrende og mere intens (om der er forskel på de to sidste ord jeg nævnte aner jeg ikke).

Filmen får til gen gæld 3/6 herfra.


Det var skod med den forvirrede kamera føring i de to første, især i kamp scenerne var det skod, for Damon kan jo ikke slås så laver man det sådan.
King
Gravatar

#22 BN 11 år siden

danish99 (21) skrev:

Det var skod med den forvirrede kamera føring i de to første, især i kamp scenerne var det skod, for Damon kan jo ikke slås så laver man det sådan.


Det blev ikke lavet på den måde, fordi Damon ikke kan slås. Det blev lavet på den måde, for Paul Greengrass laver film på den måde. Damon har skam måttet indøve alle slagsmål-scenerne sammen med de andre skuespillere og kampsport/stuntfight-eksperter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 elwood 11 år siden

Hvis Matt Damon står bag en i den lokale brugs, og er ved og rulle Ekstrabladet sammen, så er det med og komme væk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 BN 11 år siden

elwood (23) skrev:
Hvis Matt Damon står bag en i den lokale brugs, og er ved og rulle Ekstrabladet sammen, så er det med og komme væk!


Værre er det dog hvis han begynder at læse højt fra Ekstra Bladet!! Det vil skræmme enhver modstander væk.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 elwood 11 år siden

Nej jeg tror du tænker på Barnaby og Billde Bladet
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 Ericmase 11 år siden

elwood (25) skrev:
Nej jeg tror du tænker på Barnaby og Billde Bladet


Haha! True!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#27 Avenger- 11 år siden

Synes nu ikke det var sååå slemt... det var ikke godt heller, hehe, men synes det var okay underholdning :).
Gravatar

#28 Hr. Nielsen 11 år siden

Voldsom shaky cam kan eller er ganske ofte trættende, men skal man nævne få film det fungerer i, så er det netop de to forrige Bourne-film (sikkert også derfor så mange har forsøgt at gøre det efter sidenhen, uden succes!).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#29 KasperBS 11 år siden

Fortryder at jeg ikke læste anmeldelserne først. Farede ind og så den til premieren igår. Føler ikke det var pengene værd, selv om det var nogle fede actionscener.
Blev bare skuffet over at den såkaldte superagent der forfulgte dem væltede ind i en væg og så var han død. Der kunne de godt have afsluttet med en episk slåskamp.


[Spoilertag indsat af Red.]
Gravatar

#30 Therien 11 år siden

Hmm.. 95% af denne anmeldelse - inklusiv overskrift - kan også bruges på Supremacy og Ultimatum..

Skriv ny kommentar: