Ser man overordnet på det har vi at gøre med en udgivelse der på den tekniske side er ganske acceptabel. Filmen er mildt sagt ringe, så der er ikke meget at komme efter, med mindre man er virkelig fan af genren.
Ser man overordnet på det har vi at gøre med en udgivelse der på den tekniske side er ganske acceptabel. Filmen er mildt sagt ringe, så der er ikke meget at komme efter, med mindre man er virkelig fan af genren.
Skriv ny kommentar:
#1 lagoni 20 år siden
#2 Skobbolop 20 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 trekster 20 år siden
Jeg så filmen samme aften som Aza, lige efter vi var kommet hjem fra biffen hvor vi havde set "Hell Boy". Efter sådan en gang makværk, troede jeg vitterligt ikke at det var muligt at få endnu en dårlig filmoplevelse samme aften. Jeg tog grueligt fejl, for "Cabin Fever" er ganske enkelt en af de dårligste film jeg nogen sinde har set, til dato!
Problemet er hovedsageligt, som Aza nævner i sin anmeldelse, at samtlige personer i filmen er usandsynligt naive og direkte tåbelige. Skuespillerne levere heller ikke nogen synderlig god præstation og så tager filmen sig selv alt for seriøs, hvilket paradoksalt nok ender med at den bliver direkte komisk. I starten sidder man blot og ryster samt tager sig til hovedet, når personerne gang på gang gør noget dumt. Men til sidst, efter at alle personer har dummet sig mindst 10 gange hver, griner man bare af selve filmen.
Det er ganske enkelt en forfærdelig film. :)
#4 filmz-~The DUCK~ 20 år siden
#5 PredatorX 20 år siden
#6 El vez 20 år siden
#1 Good call :)
#7 azathoth 20 år siden
#8 armadillo 20 år siden
#9 filmz-Bluhm 20 år siden
#10 filmz-sanjo 20 år siden