Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Liou 16 år siden

Lyder som en form for Godzilla møder Blair Witch Project... jeg brød mig ikke om nogle af filmene og af samme grund havde jeg ikke tænkt mig at se denne men efter anmeldelsen og filmz brugeres overvældene modtagelse af den må jeg måske aligevel overgive mig og prøve... men ved squ ikke helt. Det var det samme folk sage om Blair Witch Project og selvom det nok ikke er den dårligste film jeg har set er det uden tvivl den mest skuffene.
Gravatar

#42 gizmomis 16 år siden

Ej jeg må da være gået glip af noget da jeg så filmen.. kan seriøst ikke følge jeres orgasme rus..
En Ok film.. men da langt fra den bedste film nogensind.. og da heller ikke så nyskabende.. ideen er jo set før i Blair witch..
Jeg syntes den var ok.. kunne godt lide at monsteret ikke var så legetøjdursagtigt.. min kæreste brød sig slet ikke om den.. han syntes den var kedelig..
Gravatar

#43 dyg 16 år siden

#42 - Og før det er det set i film som Cannibal Holocaust. At det er en gammel idé gør ikke Cloverfield mindre spændende og interessant.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44 lasse78 16 år siden

Personligt syntes jeg at Blair Witch var kedelig og karikeret. Bare fordig at der bliver brugt samme kamera teknik, som førnævnte film, syntes jeg at det ville være en hån at sammenligne disse to film.

Ligesom at det ville være for nemt for mig at sige at alle dogme film er skåd, bare fordig jeg ikke kan lide den første der blev lavet........ (Det var et eksempel og har ikke styr på hvilke dogme film som var den første.... Og jo, jeg bryder mig generelt ikke om dogme konceptet hehe.)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#45 filmz-Kragmose 16 år siden

Kan denne film opnå førstepladsen over brugerratede film? ;)
Lader til at alle er vilde med den :D

Edit: Det har den sgu allerede, hehe
Gravatar

#46 filmz-Liou 16 år siden

#44

2 af de dårligste film du nogensinde har set bliver smeltet sammen til en... hvad vil du have jeg skal tro om den lol

Efter modtagelsen på Filmz må jeg måske også genoverveje min beslutning men det bliver nok ikke før den kan købes hos en video udlejer til 15
Gravatar

#47 filmz-Bruce 16 år siden

En demografisk opsplitning på IMDB viser, at det er en film, som er pænt aldersfølsom. Mellem yngste og ældste målegruppe, 2 points forskel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 filmz-Liou 16 år siden

#47

Jeg er 22 år så jeg ved ikke om det vil spille en rolle.

Jeg kan generalt ikke lide film konceptet med kæmpe fortidsuhyr eller uhyggelig abekat knusser meget stor by og det er ikke fordi vi er amatøre... kameraret skal ryste.
Gravatar

#49 filmz-Bruce 16 år siden

#48 Jeg har ikke set filmen, så jeg vil vente med at udtale mig om dens kvaliteter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#50 gizmomis 16 år siden

#43 nej men nu fremhæver mange den som nyskabene.. og det synes jeg ikke den er..

Skriv ny kommentar: