Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Liou 16 år siden
#42 gizmomis 16 år siden
En Ok film.. men da langt fra den bedste film nogensind.. og da heller ikke så nyskabende.. ideen er jo set før i Blair witch..
Jeg syntes den var ok.. kunne godt lide at monsteret ikke var så legetøjdursagtigt.. min kæreste brød sig slet ikke om den.. han syntes den var kedelig..
#43 dyg 16 år siden
#44 lasse78 16 år siden
Ligesom at det ville være for nemt for mig at sige at alle dogme film er skåd, bare fordig jeg ikke kan lide den første der blev lavet........ (Det var et eksempel og har ikke styr på hvilke dogme film som var den første.... Og jo, jeg bryder mig generelt ikke om dogme konceptet hehe.)
#45 filmz-Kragmose 16 år siden
Lader til at alle er vilde med den :D
Edit: Det har den sgu allerede, hehe
#46 filmz-Liou 16 år siden
2 af de dårligste film du nogensinde har set bliver smeltet sammen til en... hvad vil du have jeg skal tro om den lol
Efter modtagelsen på Filmz må jeg måske også genoverveje min beslutning men det bliver nok ikke før den kan købes hos en video udlejer til 15
#47 filmz-Bruce 16 år siden
#48 filmz-Liou 16 år siden
Jeg er 22 år så jeg ved ikke om det vil spille en rolle.
Jeg kan generalt ikke lide film konceptet med kæmpe fortidsuhyr eller uhyggelig abekat knusser meget stor by og det er ikke fordi vi er amatøre... kameraret skal ryste.
#49 filmz-Bruce 16 år siden
#50 gizmomis 16 år siden