Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Riqon 16 år siden

#9 - Det ved jeg ik, hva tror du?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#12 filmz-smedt-meister 16 år siden

Fedt den må man da ind og se...
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#13 gizmomis 16 år siden

Må indrømme den gav mig hovedpine..
Ok film.. er super god.. men ok spænding og underholdning.. bedre end de fleste monsterfilm.. men i min verden siger det heller ikke så meget :-)
Gravatar

#14 filmz-CompleXz 16 år siden

Tak for Denne fantastiske film-oplevelse.
Den må nok være den allebedste film jeg længe har set. Bla. fordi at den ikke har alle amerikansk film klacheer men på en måde virker den lidt anti-amerikand med alt respekt for amerikaner!. Glæder mig allerede nu til at se flere film fra J.J. Abrams..Denne mand er uordinært fantastisk!!!!
Gravatar

#15 filmz-fidomuh 16 år siden

Omg, fuck en nice film :D

Jeg var dybt positivt overrasket..

Mestervaerk, imo ! :D

Must-see for alle film-entusiaster ! :D
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#16 nielsdb 16 år siden

Er lige kommet hjem fra Clover og kan stadig ikke rigtig forstå det jeg lige har været igennem. Den film er jo genial - virkelig rystende - og det er ikke kun på grund af det håndholdte hehe....det er sådan nogle oplevelser jeg vil ha når jeg går i biffen. Nytænkning når det er allerbedst...wow!!
Gravatar

#17 wiseguy 16 år siden

Jeg er total blown away!!! Den film er total gennemført og er vel nærmest et stykke filmhistorie! Jeg gik ud af biffen med underkæben hængende midt på brystkassen. Sidst jeg gjorde det var første gang jeg så Moulin Rouge. Hvor er det da bare fedt at opleve en film, som ikke er lig med noget som helst, man nogen sinde har set før. Rent filmteknisk er det jo en ren genistreg - jeg mangler nærmest ord lige nu! og er nærmest høj!!
Der er i øvrigt et lille lydklip efter rulleteksterne, som allerede spøger gevaldigt på Youtube.

En ting er helt sikkert: Cloverfield skal ses i biografen i bældragende mørke!! Oplevelsen vil altså ikke være den samme i en stue med lys på sofabordet og grønne planter i vindueskarmen!!

Første skud fra hoften 6/6, men nu skal jeg lige sove på den!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18 filmz-Bartman 16 år siden

Jeg har også lige set den og puha for en fed film.. Noget af det jeg syns der var fedt ved det var at det monstre er og hvor det kommer fra egentlig ikke er så vigtig i den her film, for det er nærmæst bare en kulisse hvor tingene udspiller sig på.. Alle skuespilleren giver også en rigtig god præstation på trods af at de fleste af dem er mere eller mindre ukendt, eller ska da indrømme at har set et par stykker af dem før i diverse tv-serier.. Måden den er filmet som den er gør det også at den er super intens og der ikke rigtig er nogen store pauser hvor man lige ka nå få vejret..

Jeg vil også lige ta hatten af for den ide med at det bånd som Hud "filmer med" er et brugt bånd som Rob har brugt til at filme Beth med, og hvor der så lige kommer få bider med ind engang imellem.. det gør det kun endnu mere "realistisk" eller hva man nu kan sige
Gravatar

#19 lasse78 16 år siden

Klart den bedste monster film jeg NOGENSINDE har set, og klart den mest nervepirrende film jeg har set i MEGET lang tid. DOg blev jeg lidt søsyg i starten, men det addede bare med til spændenigen hehe

Denne film er VIRKELIG suveræn.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#20 filmz-Erroneus 16 år siden

Super super super super fed film og det er så rart at se de ikke gør det til en gang patriotisk amerikansk "nu skal vi redde USA og vise dem hvad vi kan" film.

Jeg havde forventet den var super god og den lever op til forventningerne, 5½/6
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.

Skriv ny kommentar: