Filmen er instrueret af Marcus Nispel, der efterhånden har udviklet en niche med at lave remakes såsom den uimponerende nye udgave af “Fredag den 13.”, og som ufortrødent forsætter i samme spor med denne gaber af en actionfilm. Der er enkelte gode punkter – et slagsmål med nogle sandvæsner er ganske godt lavet – men ellers så er den en helt igennem triviel affære. En ting må man dog lade filmen: Der skal virkelig meget til for at få halsafhugninger, afbrændinger og lemlæstelser til at fremstå søvndyssende, men “Conan the Barbarian” klarer opgaven med bravour.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Hr. Nielsen 12 år siden

#40 Ingen sequels....Satans, så har vi ikke det at brokke os over:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#42 The Insider 12 år siden

Og jeg var ellers allerede begyndt at forberede tåbelige puns :-(
War. War never changes.
Gravatar

#43 Hr. Nielsen 12 år siden

#42 Ahhh, mon ikke de med en lille lille bitte omskrivning sikkert kan passe på en af de 421 andre tåbeligheder i den retning der spyttes ud:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#44 holddakæft 12 år siden

Jeg så filmen i dag og ja, blodig og ultra voldelig... men kedelig... men det er min mening.. så kan folk selv se den og bedømme
Gravatar

#45 Bruce 12 år siden

misuma (36) skrev:
Bruce - Skal der sættes høje kriterier for alle type film? Kan en film ikke underholde trods dens fejl og mangler? Spørger blot af ren nysgerrighed


Jeg ved det er muligt for mange at sætte sig ned og nyde film helt ned til det er uomtvisteligt, at de filmisk er usandsynligt ringe. The Room og Dracula 3000 falder mig ind. Jeg vil også kunne grine af det komiske islæt i disse og hvis dette hører ind under "underholdt" så kan jeg også sagtens lade mig underholde af både ringe film og film, som lider af fejl, mangler ... whatever.

Men den slags "underholdning" vil jeg aldrig på noget tidspunkt misfortolke som kvalitet og derfor vil jeg til hvert et tidspunkt rakke de filmiske kvaliteter, eller rettere mangel på samme, ned, med alle til rådighed stående argumentations midler.

Men jeg ser intet modsætningsforhold imellem det at "underholde" og det at besidde filmiske kvaliteter, tværtimod, jeg gider blot ikke spilde tid på underholdningsmomentet i det jeg mener er dårlige film.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#46 Kruse 12 år siden

Bruce (45) skrev:
Dracula 3000 falder mig ind. Jeg vil også kunne grine af det komiske islæt i disse


Jeg tror at du har fået det helt forkerte indtryk af "Dracula 3000". Der er absolut intet at grine af i den film! Selv med en overdosis, Christiane F-style, vil den ikke kunne underholde!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#47 Slettet Bruger [207251192] 12 år siden

Ahh var lige inde at se den her i eftermiddags og fuck hvor jeg blev underholdt!

Har haft et smil på i en time nu! Det var en ren vold, store sværd, let påklædte kvinder og lidt mere vold! Det er længe siden jeg har nydt en slå hjernen fra film så meget. Jeg synes især Jason Momoa er en fantastisk Conan, man er ikke i tvivl om han kan kaste rundt med folk og slagte dem på må og få.

Jeg var fantastisk underholdt!
Gravatar

#48 evermind 12 år siden

Thalion (47) skrev:
Ahh var lige inde at se den her i eftermiddags og fuck hvor jeg blev underholdt!

Har haft et smil på i en time nu! Det var en ren vold, store sværd, let påklædte kvinder og lidt mere vold! Det er længe siden jeg har nydt en slå hjernen fra film så meget. Jeg synes især Jason Momoa er en fantastisk Conan, man er ikke i tvivl om han kan kaste rundt med folk og slagte dem på må og få.

Jeg var fantastisk underholdt!


Enig herfra, jeg var også godt underholdt med hjernen i et velgørende frigear! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#49 Batsy 12 år siden

evermind (48) skrev:
Thalion (47) skrev:
Ahh var lige inde at se den her i eftermiddags og fuck hvor jeg blev underholdt!

Har haft et smil på i en time nu! Det var en ren vold, store sværd, let påklædte kvinder og lidt mere vold! Det er længe siden jeg har nydt en slå hjernen fra film så meget. Jeg synes især Jason Momoa er en fantastisk Conan, man er ikke i tvivl om han kan kaste rundt med folk og slagte dem på må og få.

Jeg var fantastisk underholdt!


Enig herfra, jeg var også godt underholdt med hjernen i et velgørende frigear! :)


Den skal ses vis zombie slayern kan lide den 8D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#50 Lars.dk 12 år siden

For det første mangler Arnold og for det andet er filmen så dårlig at den selv ikke ville kunne overleve i 80'erne
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: