Filmen er instrueret af Marcus Nispel, der efterhånden har udviklet en niche med at lave remakes såsom den uimponerende nye udgave af “Fredag den 13.”, og som ufortrødent forsætter i samme spor med denne gaber af en actionfilm. Der er enkelte gode punkter – et slagsmål med nogle sandvæsner er ganske godt lavet – men ellers så er den en helt igennem triviel affære. En ting må man dog lade filmen: Der skal virkelig meget til for at få halsafhugninger, afbrændinger og lemlæstelser til at fremstå søvndyssende, men “Conan the Barbarian” klarer opgaven med bravour.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Highland Park 12 år siden

Kruse (10) skrev:
Er man snobbet fordi at man ikke kan lide en bestem actionfilm?
Ja - og/eller kvinde!

Når blot der er blod, barm og barbarer er underholdningen sikret.

http://parentpreviews.com/movie-reviews/content-details/conan-the-barbarian#primary skrev:
Violence:

- Frequent and prolonged portrayals of graphic violence, with blood, gore and details shown.

- Explicit depictions of dismemberment.

- Pervasive and often brutal depictions of fighting, stabbing, decapitation and burning.

- Brief graphic portrayals of torture.

- Detailed gory and grotesque images.

- Frequent disturbing scenes and nightmarish images.

- Some scenes may frighten children.
Check.

http://parentpreviews.com/movie-reviews/content-details/conan-the-barbarian#primary skrev:
Sexual Content:

- Frequent breast nudity in non-sexual contexts.

- Full frontal nudity seen in a sexual situation.

- Portrayal of sexual activity includes breast and buttock nudity,and some detail.

- Simulated and implied sexual activity.

- Sexual innuendo.

- Embracing and kissing.
Check.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 BN 12 år siden

Kruse (10) skrev:
Hvis at actionscenerne ikke engang er hæderlige, hvad er det så tilbage der kan underholde?


Svar: Evt. en af de film, der går i de andre sale.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (12) skrev:
Svar: Evt. en af de film, der går i de andre sale.
Ha ha ha, good one:)



Highland Park (11) skrev:
Ja - og/eller kvinde!
Nu har jeg et par gange spekuleret på om det er en reference til noget jeg skrev, da jeg nævnte noget med en kvinde. Hvis ja, så har du misforstået hvad jeg skrev, og som var i sjov (eller jeg har ikke udtrykt min joke klart nok:)

#10 Tror sgu snart du får løn for at lege vogter her på Filmz Kruse;) Får du tid til at se film og hvilken:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14 emilernstsen 12 år siden

Hvis at actionscenerne ikke engang er hæderlige, hvad er det så tilbage der kan underholde?


Det mener JEG jo så de er. Han har selvfølgelig ret til hans mening om filmen, men jeg er uenig.

Tag selv ud og se filmen og når du har gjort det kan vi snakke videre.

Godnat
Gravatar

#15 Highland Park 12 år siden

#13: Jeg havde ikke nogen bestemt bruger i tankerne.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Kruse 12 år siden

emilernstsen (14) skrev:
Det mener JEG jo så de er. Han har selvfølgelig ret til hans mening om filmen, men jeg er uenig.


Det må du også meget gerne mene. Men hvorfor kalder du så anmelderen snobbet, bare fordi at han ikke finder actionscener hæderlige?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17 Hr. Nielsen 12 år siden

Highland Park (15) skrev:
Jeg havde ikke nogen bestemt bruger i tankerne.
Fino og takker......



Kruse (16) skrev:
hvorfor kalder du så anmelderen snobbet
Måske han synes den slags er snobbet Kruse? På os to kan det virke underligt, umodent, latterligt, unfair eller tusind andre ting måske. Men ikke desto mindre er det jo en mening og en mening som manden har ret til synes jeg (du har selvfølgelig også ret til at stille spørgsmålstegn ved dette).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18 Kruse 12 år siden

#17: Jo jo, og hvis han ikke har lyst til at uddybe sin mening, så behøver han skam heller ikke. Men når man kommer med sådan en mening,(endda uden at argumentere for denne mening) så må man også forvente at nogen måske vil sætte spørgsmålstegn til dette.

Når jeg ser nogen blive kaldt noget som jeg mener er unfair eller latterligt, så giver det mig en lyst til at forsvare denne person(eller det kunne såmænd også være en film). At det så lige netop har været et par anmeldere på det seneste, betyder ikke at jeg altid vil forsvare anmeldere, men at det bare netop har været et par af dem som jeg følte fik unfair kritik.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19 Hr. Nielsen 12 år siden

#18 (hvor var du, da jeg i sin tid fik kritiseret noget ved Matrix 2 på en anden filmside:) Så ser jeg frem til, at blive forsvaret af dig:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#20 Leo DiCaprio 12 år siden

Ja.

Jeg var jo så dum og tage ind og spilde 70 kr,- og brugbar tid, som sagtens kunne have været nydt sammen med nogle af mine venner det var ude på en lille Torsdag-druktur.
Bestemt meget mere, end hvad denne hæsblæsende kedelige film på 100 minutter forsagede mig.

Jeg er så dum nogle gange at jeg lige præcis skal se hvilke punkter en sådan film som i dette tilfælde, klarer sig dårlig ved. Og jeg kan kun erfare mig med, at når Ildved siger dårlig for en kalibre af denne, så skal skal man sgu hører efter. For ellers bliver ens aften ødelagt.

Skriv ny kommentar: