Filmen er instrueret af Marcus Nispel, der efterhånden har udviklet en niche med at lave remakes såsom den uimponerende nye udgave af “Fredag den 13.”, og som ufortrødent forsætter i samme spor med denne gaber af en actionfilm. Der er enkelte gode punkter – et slagsmål med nogle sandvæsner er ganske godt lavet – men ellers så er den en helt igennem triviel affære. En ting må man dog lade filmen: Der skal virkelig meget til for at få halsafhugninger, afbrændinger og lemlæstelser til at fremstå søvndyssende, men “Conan the Barbarian” klarer opgaven med bravour.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 vagn3r 12 år siden

Nu kan jeg se at den rent faktisk er i 3D. Gætter på at denne del af filmen også er noget bæ, eller hvad?
Gravatar

#32 Bruce 12 år siden

emilernstsen (9) skrev:
Plottet er noget tyndt men filmen gør hvad den skal. Den underholder (hvis man altså godt kan li sværd og blod ect.)


Åh I fucking stål guder, here we go again!

"Den underholder!", det må sgu snart være et bedre mantra end Hara Krishna kunne finde på og endnu mere forvrøvlet!

Den blir aldrig noget mesterværk men er nu meget sjov at se allige]el. Tag eventuelt ud og drik et par fad øl før du ser filmen det gør den kun bedre.


Med en Christiane F overdosis, så bliver den helt seværdig!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#33 Slettet Bruger [178667175] 12 år siden

Bruce (32) skrev:
Åh I fucking stål guder, here we go again!


Eller blot: "CROM" ;)
Gravatar

#34 Bruce 12 år siden

#33 Nemlig :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 12 år siden

Bah, jeg skal sgu nok se den sammen med vennerne og et par bajere på blu-ray engang, og hvis den ikke underholder os, bliver jeg pissesur!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 misuma 12 år siden

Bruce - Skal der sættes høje kriterier for alle type film? Kan en film ikke underholde trods dens fejl og mangler? Spørger blot af ren nysgerrighed Ü

---------------------

Marcus Nispel imponerede mig med hans version af "Motorsavsmassakren", men for pokker hvor har han skuffet mig lige siden.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#37 Lord Beef Jerky 12 år siden

#36 Enig! Nispel lagde sgu meget godt ud... aner ikke hvorfor der er gået så galt lige siden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#38 Høegh 12 år siden

Alle film prøver på at underholde, på et eller andet plan.
Og underholder den specifikke film ikke den specifikke anmelder, ja så får den som regel en dårlig anmeldelse, jævnfør 'Conan the Barbarian'.


Og naturligvis kan en film underholde trods sine fejl og mangler. Lige som en film kan være dårlig, trods sine kvaliteter.



Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#39 BN 12 år siden

Bruce (32) skrev:
Med en Christiane F overdosis, så bliver den helt seværdig!


hahaha

A fantastic film ... "just for one day". ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 The Insider 12 år siden

Hold da fest, en indtjening på blot $3.7 millioner på åbningsdagen... Den åbnede på 4.-pladsen. Vi skal nok ikke forvente nogen sequels :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: