De tomme tønder buldrer løs i “Crank”, og man skal næsten som hovedperson selv være afhængig af adrenalin for at kunne se nogen nytte med filmen. Den har dog nogle visuelle kvaliteter, der på dvd bliver bakket op af en fremragende billedside. Desværre er det noget nær det eneste lyspunkt på udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Oddj0b 16 år siden

Jeg syntes slet ikke filmen har noget at byde på. Jeg følte intet for hovedpersonen og heller ikke for handlingen, endnu en falit erklæring fra Hollywood.
>>>------------------------>
Napoleon Dynamite
Gravatar

#32 filmz-chess 16 år siden

første gang jeg så den sys jeg virkelig den var elendig, men da jeg et par efter så den med et par venner var den faktisk monster sjov. det jeg vil frem til med det, er at filmen som film ikke er god, men hvis man sidder med et par venner en fredag aften er den optimal..
I'm retired, I invented dice as child. What do you do?
Gravatar

#33 Riqon 16 år siden

#32 - Det passer jo fint med teorien om, at ens humor når et lavere stadie, det såkaldte drengerøvsstadie, desto mere klokken bliver - især hvis man er i selskab med andre drengerøve. Men du får mig nu ik til at se Crank igen af den grund.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 filmz-mrhands 16 år siden

Jeg så Crank i weekenden for femte gang. Vi var dog to, der delte en kasse øl, men for satan vi grinte. :) (Office Space var også på programmet.)

Skriv ny kommentar: