De tomme tønder buldrer løs i “Crank”, og man skal næsten som hovedperson selv være afhængig af adrenalin for at kunne se nogen nytte med filmen. Den har dog nogle visuelle kvaliteter, der på dvd bliver bakket op af en fremragende billedside. Desværre er det noget nær det eneste lyspunkt på udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bohemian 17 år siden

he he Synes nu den er ok. Kunne nu meget godt lide den

Sad hele tiden og tænkte på transporter da jeg så denne.

6/10
Free in serenity.
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

Jeg var færdig af grin over scenen med hans Kæreste på gadetorvet, det er så absurt og langt ud, love it.

Rigtig god slå hjernen fra film synes jeg.

Kunne også forstille mig det kvindelig publikum vil sætte pris på en Jason Statham i patient dragt stående på en motor cykle, med bar røv.

Jeg morede mig sku meget over den her film, selv om den sagtens kunne ha været så meget mere.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Riqon 17 år siden

Dum og kedelig :)

Jeg elskede konceptet, så stort potentiale og ventede mig en fed actionfilm, men det her... (mere)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 duuk74 17 år siden

Fed over-the-top film. Jeg var lidt blæst væk af dens tempo og nerve.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5 filmz-mrhands 17 år siden

4/6

Vi ser Chev Chelios spise, drikke, sniffe og indsprøjte, hvert eneste koffein pulver, energidrik og narkotika han kan få fingrene i. I 85 minutter ser vi pløje folk ned på gaden, slåskampe mod hele bander, nedskydning af gangsters. Han gør alt for at holde sin krop i gang. Det er vulgært, voldeligt og fedt som ind i helvede! (Hvis man er nørd nok, så finder man også en masse referencer til computerspil. Det er jo Grand Theft Auto gone Hollywood). :D
Gravatar

#6 thomasegebaek 17 år siden

Jeg synes heller ikke den anmeldelse er hel fair... 4/6 synes jeg. den er sgu meget underholdene
Gravatar

#7 PredatorX 17 år siden

Jeg gad ikke engang se den færdig. Jeg er udemærket klar over det er en slå-hjernen-fra film, men derfor behøver den ikke våre SÅ tåbelig. Jeg troede den handlede om at han konstant skulle være i højeste gear, så havde regnet med MANGE flere slåskampe... Ikke det der coke trip. Elendig film. Og den der scene på gadetorvet med hans kæreste er simpelthen for lav. Fatter ikke at han som skuespiller gad medvirke i en så latterlig scene. Den er jo ikke engang sjov!?

1/6
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 17 år siden

"Syg" film (hvis I kan følge mig) ... hehe *fnis*
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 Patriarch 17 år siden

Er der nogen der lige kan spoile mig hvad scenes med kæresten går ud på?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#9

that's easy
Han er ved at være tæt på at dø pludselig, og han begynder så at vil ha Sex med sin kæreste midt på gaden, for at få adrenlinen op igen.

Hun stitter imod i starten men pludselig er hun hel vild, og det er så her Den gode "helt" får rejsnings problem, lige indtil en bus med Japanske Piger, i skoleuniform holder foran ham bogstavligt, så har han ingen problemer.

og så går det ellers løs lidt som i en anden film "Catherine: What do we do now, Nick?
Nick: Fuck like minks, raise rugrats and live happily ever after.
Catherine: Hate rugrats.
Nick: Fuck like minks, forget the rugrats, and live happily ever after"

Synes bare den scene var så langt ude, og hmm primitiv at den fik mig til at grine meget


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: