De tomme tønder buldrer løs i “Crank”, og man skal næsten som hovedperson selv være afhængig af adrenalin for at kunne se nogen nytte med filmen. Den har dog nogle visuelle kvaliteter, der på dvd bliver bakket op af en fremragende billedside. Desværre er det noget nær det eneste lyspunkt på udgivelsen.
#1 Bohemian 17 år siden
Sad hele tiden og tænkte på transporter da jeg så denne.
6/10
#2 elwood 17 år siden
Rigtig god slå hjernen fra film synes jeg.
Kunne også forstille mig det kvindelig publikum vil sætte pris på en Jason Statham i patient dragt stående på en motor cykle, med bar røv.
Jeg morede mig sku meget over den her film, selv om den sagtens kunne ha været så meget mere.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Riqon 17 år siden
Jeg elskede konceptet, så stort potentiale og ventede mig en fed actionfilm, men det her... (mere)
#4 duuk74 17 år siden
#5 filmz-mrhands 17 år siden
Vi ser Chev Chelios spise, drikke, sniffe og indsprøjte, hvert eneste koffein pulver, energidrik og narkotika han kan få fingrene i. I 85 minutter ser vi pløje folk ned på gaden, slåskampe mod hele bander, nedskydning af gangsters. Han gør alt for at holde sin krop i gang. Det er vulgært, voldeligt og fedt som ind i helvede! (Hvis man er nørd nok, så finder man også en masse referencer til computerspil. Det er jo Grand Theft Auto gone Hollywood). :D
#6 thomasegebaek 17 år siden
#7 PredatorX 17 år siden
1/6
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
#9 Patriarch 17 år siden
#10 elwood 17 år siden
that's easy
Hun stitter imod i starten men pludselig er hun hel vild, og det er så her Den gode "helt" får rejsnings problem, lige indtil en bus med Japanske Piger, i skoleuniform holder foran ham bogstavligt, så har han ingen problemer.
og så går det ellers løs lidt som i en anden film "Catherine: What do we do now, Nick?
Nick: Fuck like minks, raise rugrats and live happily ever after.
Catherine: Hate rugrats.
Nick: Fuck like minks, forget the rugrats, and live happily ever after"
Synes bare den scene var så langt ude, og hmm primitiv at den fik mig til at grine meget
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"