De tomme tønder buldrer løs i “Crank”, og man skal næsten som hovedperson selv være afhængig af adrenalin for at kunne se nogen nytte med filmen. Den har dog nogle visuelle kvaliteter, der på dvd bliver bakket op af en fremragende billedside. Desværre er det noget nær det eneste lyspunkt på udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jessup 17 år siden

angående dine japanske skolepiger måske skulle du give en heads op til ( mr. gaijins tråd) tråden Japan i hollywood.

http://filmz.dk/forum/item/25342/#first
This is just until June
Gravatar

#12 elwood 17 år siden

#11 Det er hermed gjort, hmm intressant opgave for øvrigt han har gang i.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Patriarch 17 år siden

lol - det lyder pænt skidt! :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 Morpheus 17 år siden

Jeg synes heller ikke helt den anmeldelse var fair. Men sådan har man jo forskellig film smag:)

Jeg synes det var en rigtig fed slå-hjernen-fra film, og det var også hvad jeg forventede. Jeg var godt underholdt hele vejen igennem, så 4/6 herfra:)
Gravatar

#15 filmz-Shawama_Joe 17 år siden

Er det bare mig eller er anmelderne herinde ret dårlige efterhånden og overdrevet kritiske. det ruller bare ind med de dårlige karaktere til film, der ellers andre steder får okay gode karaktere.
Tror de skal overveje at skifte nogle af dem ud, for de er vidst blevet for snævresynet
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 17 år siden

#15 Tror de skal overveje at skifte nogle af dem ud [sic]
Eller også skal du finde et andet sted at læse anmeldelser. Og her på filmz er "de" i stort omfang de samme som "dem".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#17 filmz-vassago 17 år siden

#15: Ja, der må jo være tale om en fejl. Både fra Filmz' - men da helt bestemt også fra akademiets side. Hvordan de kunne overse denne filmiske perle er mig et kæmpe mysterie...

Scorseses Oscar var jo tyveri ved højlys dag, debutinstruktøren Mark Neveldine havde da klart fortjent prisen - eller i det mindste en lifetime achievement award for hans flotte arbejde som instruktør på "Crank" eller rollen som poncho model i filmen "Garmento".

det ruller bare ind med de dårlige karaktere til film, der ellers andre steder får okay gode karaktere.

Ja, de var meget begejstrede for filmen på Guantanamo, men det fik Røde kors hurtigt sat en stopper for.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#18 chandler75 17 år siden

Det minder mig om chucks klassiske ord:

Danske anmeldere HADER den!
De amerikanske anmeldere kan tilgengæld ikke lide den :)

http://www.filmz.dk/forum/item/23845/#20

(Men hvis fair skal være fair sniger den sig godt nok lige op på fresh på Tomatometeret: http://www.rottentomatoes.com/m/crank/)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 filmz-stente 17 år siden

Ja, plottet er elendigt! Men - jeg var fandme underholdt hele filmen igennem :D

Faktisk ok, med en no-brainer action film en gang i mellem! 5/6!
Gravatar

#20 filmz-xlarti 17 år siden

Kanon action film med masser af ting man ikke har set før. At man kan drage paralleller til Speed er da ikke en dårlig ting? Den her tar så lige tingene ud på overdrevet og viser os ting vi ikke har set før, der er for langt imellem den her slags underholdende film!

Skriv ny kommentar: