De tomme tønder buldrer løs i “Crank”, og man skal næsten som hovedperson selv være afhængig af adrenalin for at kunne se nogen nytte med filmen. Den har dog nogle visuelle kvaliteter, der på dvd bliver bakket op af en fremragende billedside. Desværre er det noget nær det eneste lyspunkt på udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Is 17 år siden

En ok film... Kan godt lide Jason Statham, synes at han er rigtig smart i alle de film han medvirker i.. Det var jo en ok spændende film, men der mangler noget...?
3/6
Gravatar

#22 Memphiz 17 år siden

Jeg så filmen på et usselt hostel i San Francisco hvor ejeren, en ung indisk fyr, meget påståeligt og overbevisende fortalte om sit utrolig gode lydsystem og at vi af den grund netop skulle se Crank. Dengang var jeg tilbøjelig til at tro at det blot var pga omstændighederne at filmen virkelig stank, men efter endt læsning og genopfriskning af filmens meningsløse og intetsigende plot hersker der ingen tvivl...
Gravatar

#23 Noccio 17 år siden

#17 - 6/6 for at levere underholdningen.
Gravatar

#24 filmz-raga_muffin 17 år siden

Jeg elsker den film! Jeg har set den 5 gange siden den kom på dvd. Det er TOPunderholdning fra start til slut! Chev Chelios sparker maximalt røv!! 6/6 fra min side af! Fuck den er for fed den film!
Gravatar

#25 icetea 17 år siden

Synes slet ikke filmen fortjener den dårlige karakter den har fået. Da jeg så filmen synes jeg det var dejligt endelig at se noget nyt og spændende. Filmen var virkelig et "frisk pust" for mig at se :). Fyldt med action, og Jason Statham er genial i rollen som Hr. Chelios.

Selvom den ikke leverer top-underholdning hele vejen igennem, gør den det dog et langt stykke hen ad vejen, synes virkelig der mangler flere film som denne. Så næsten top-karakter fra min side af ;)
Gravatar

#26 duuk74 17 år siden

(Men hvis fair skal være fair sniger den sig godt nok lige op på fresh på Tomatometeret: http://www.rottentomatoes.com/m/crank/)


Og det er faktisk lidt af en bedrift for en ren actionfilm på rottentomatoes. :)

Det her beskriver den faktisk meget godt:

"tears up the screen like a muscle car on fire – a brash, sinfully stupid joyride."
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#27 moulder666 17 år siden

Ikke så meget at tilføje - ok action, gang i den, og så endte den pludselig med at være en hel del sjovere end jeg havde regnet med!

så 4/6 - 5/6 herfra.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#28 fatcat 17 år siden

God action film - stress på fra start til slut - mega god underholdning. Tømmermændsfilm i topklasse

4/6
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#29 filmz-Bruce 17 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#30 El vez 17 år siden

I modsætning til den anmelder mener jeg dog at "Running Scared" er langt mere holdbar, nærmest et mesterværk, sammenlignet med "Crank".
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: