Og ‘letfordøjelighed’ er nøgleordet. Som de fleste traditionelle populære ‘page-turner’ romaner, der er umulige at lægge fra sig, lever og dør “Da Vinci mysteriet”-filmen med sin evne til at vedligeholde et stødt, spændingsmættet tempo uden slinger i valsen – det vil sige tålmodige, intime stunder, hvor pulsen daler og plottet og personerne får lov til at ånde lidt. Selvom “Da Vinci mysteriet” nok ikke lever helt op til sit enormt populære litterære forlæg, står vi nu alligevel med en god og effektiv, omend ganske anonym, thriller.
Skriv ny kommentar:
#41 pulse83 18 år siden
#42 filmz-ireman 18 år siden
I det mindste kommer man ikke til at kede sig på noget tidspunkt, så det er ok :) Bare det kæmpe hype omkring den der gør folk så skuffede tror jeg, når man forventer en ny film i kvalitet af Ringenes Herre
#43 18 år siden
Og jeg forventede IKKE nogen ny LOTR.
#44 SteeN! 18 år siden
#45 filmz-per sonberg 18 år siden
#46 filmz-maxhh 18 år siden
Det er jo snart 12 år siden at han blev fanget og smidt i boksen. "
Come on, Carlos i bøgerne har jo aldrig haft andet end navnet til fælles med virkelighedens Carlos... ;o)
Jeg kan vældig godt lide Bourne-filmene, men jeg forstår stadig ikke hvorfor de gav penge for at benytte Ludlums navn, når INTET andet end karakterernes navne er det samme som i bøgerne...
Mvh
MaxHH
#47 m 18 år siden
#48 filmz-Kadann 18 år siden
Du er velkommen til din mening, men jeg vil nu stadig mene at det er ret tydeligt at Carlos i bøgerne er baseret på den ret kendte terrorist og derfor alt andet end aktuelt.
#49 18 år siden
#50 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH