Hen af slutningen kommer filmens eneste opfindsomme indslag i en sekvens hvor vi i adskillige minutter ser filmen fra en af soldaternes synsvinkel ligesom i spillet. Virkningen er dog mere spøjs end noget andet. Det føles mest af alt som at kigge en der spiller “Doom” over skulderen. Det endelige opgør er en så latterlig affære, at man er ved at gabe kæberne af led.

“Doom” er en rigtig, rigtig skidt film. Selv de mest hærdede aktionjunkier vil være bedre tjent uden, for denne film er den rene undergang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#131 filmz-sikorab 19 år siden

#130 -

Det så rigtigt nok :)
Gravatar

#132 filmz-daredevil.dk 19 år siden

Tror aldrig jeg er blevet så skuffet over en film og dens handling. Vi kan sammenligne med Resident Evil, super nice film, Doom, burde være mere end det, men desværre, aldrig har jeg set sådan en gang lort, og den gang pis med at det er en Action film og man derudfra skal vurdere den er lige til at skide i også, for hvis en actionfilm skal blive til noget i denne her tidsalder, så burde de fandme have brugt lidt mere nytænkning end der er gjort i denne film, en film skal sælge på indhold eller nytænkning ikke på et navn. Mht den sekvens i filmen hvor man ser 1st person, så var jeg så tæt på at rejse mig og gå derfra, mere latterligt bliver det nok ikke. Jeg ærger mig bare over at der på filmz.dk ikke er en mulighed for at give 0 stjerner.
http://www.daredevil.dk
Gravatar

#133 filmz-lars_hauritz 19 år siden

Denne film var så fed. Men det ser ud til, at kun fans af spillene, kan nikke genkendende til dette... trist ellers.
Gravatar

#134 filmz-kajangunnguaq 18 år siden

Det var noget som mangler noget...
Men, da han bliv 1. spiller....
Jeg var ved at tage musen og keyboard-en...
som om jeg spiller på den.
Gravatar

#135 Hal60 18 år siden

Nå, nu har jeg lige fået set Doom... Blev egentlig lidt overrasket, da jeg havde de værste forventninger til den, men vil da stadig sige at den ikke var noget særligt...
Kunne godt lide effekterne, og alt det dejlige blod.. POV sekvensen var faktisk også ganske underholdende, men fik mest af alt bare lyst til at spille et FPS-spil.
Vil give den 3/6, men så heller ikke mere.

#34 - Glimrende musiksmag! ;)
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#136 nakalay 18 år siden

#135 Mange tak skal du ha'. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#137 Hal60 18 år siden

#136 Jamen det var da så lidt. ;)
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#138 filmz-joeeathebeats 18 år siden

Sikke noget crap.. og hvorfor lige the rock?? det lyder som noget crap !! og ik mere...
Gravatar

#139 filmz-steenersommer 18 år siden

Kedelig og dårlig film. Ingen fede effekter og bestemt ingen god handling. Spillet var sjovt, brug tiden på noget andet når det kommer til filmen.
Gravatar

#140 runehansen76 18 år siden

Jeg vil altså lige deltage i denne diskussion: GOD FILM!! 'nuff said! Jeg følte mig hensat til de gode gamle dage da guldkorn som Commando o.lign. blev lavet! Jeg venter spændt på en to'er!
Og nej, ovenstående er IKKE ment ironisk!
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76

Skriv ny kommentar: