Intensiteten er høj, og det er underholdningsfaktoren bestemt også. Skuddueller og snerrende skurke alene gør ikke en film spændende, og “Dredd” har da også meget mere end det. Den har en god dosis selvsatire og high-tech æstetik samt en lyst til at lege med mediet og skabe et univers, som virkelig suger sit publikum til sig. At den samtidig er interesseret i alle sine karakterer og intelligent nok til at kunne tåle en god gang filmvidenskabelig analyse kan kun betegnes som plusser. Men mest af alt er “Dredd” simpelthen bare forbandet god underholdning.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 PredatorX 12 år siden

The Insider (100) skrev:
#99, yeah, kvalitetsskellet er slet ikke så stort, at den større pris kan retfærdiggøres.

#98, jeg beundrer din entusiasme! Hvis du ser den 50 gange, vil jeg mægtig gerne have dig foran kameralinsen til en omgang Filmz TV! :-)

Haha okay hvordan skulle det så foregå? "Ja, du er jo så en komplet freak, hvordan har du det med det?"
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#102 The Insider 12 år siden

#101, "du har set og dermed støttet 'Dredd' 50 gange. Hvordan føles det at have søsat det mest prisværdige filmprojekt i nyere tid?"
War. War never changes.
Gravatar

#103 PredatorX 12 år siden

The Insider (102) skrev:
#101, "du har set og dermed støttet 'Dredd' 50 gange. Hvordan føles det at have søsat det mest prisværdige filmprojekt i nyere tid?"

Det kommer jeg med garanti til at svare noget bøvet til, og så vil jeg for enhver pris prøve at smide Bloodsport ind i samtalen. Nu er du advaret! hehe
Gravatar

#104 The Insider 12 år siden

Bloodsport gavner enhver samtale!
War. War never changes.
Gravatar

#105 PredatorX 12 år siden

The Insider (104) skrev:
Bloodsport gavner enhver samtale!

Det gør den nemlig :D Se min t-shirt btw hehe
Gravatar

#106 Danilochan 12 år siden

Lidt guf fra soundtracket:
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.
Gravatar

#107 Michael Andersen 12 år siden

PredatorX (98) skrev:
Ja, jeg synes også de nuværende billetpriser generelt er helt forrykte. Det burde fandeme ikke være SÅ dyrt! 70-80 kr er okay synes jeg

Men det koster de jo også :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#108 Sentrax 12 år siden

Michael Andersen (107) skrev:
Men det koster de jo også :)

nej! 110kr. for Dredd 3D.

jegkan ikke huske hvornår jeg sidst betalte under 90kr. for en billet på en almindelig bio dag.
Gravatar

#109 Michael Andersen 12 år siden

Sentrax (108) skrev:
jegkan ikke huske hvornår jeg sidst betalte under 90kr. for en billet på en almindelig bio dag.

Det er jo fordi du handler det forkerte sted så :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#110 The Insider 12 år siden

Hvis jeg skulle tage til Klovborg ville brobizzen nok tage en stor chunk af rabatten ;-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: