Altså… Det er et rodet sammenrend, der mangler så meget af den charme, som nostalgien har lakeret dine yndlingsfilm fra 80’erne med. “The Expendables 3” gør mig alvorligt i tvivl, om VHS’erne fra videobutikken på hjørnet virkelig altid indeholdt genial action. Nej, nej, keep the faith, brother, de her mænd har virkelig lavet klassikere, det er jeg sikker på. Men er du gal, hvor tærer de her på deres renomme. De fleste af dem kan stadig et eller andet, så hvorfor spilde folks tid med en opdateret udgave af ølklubbens jagt-tur til Prag? De får muligvis meget sjov ud af at fortælle den samme joke for tredje gang. Det er meget begrænset, hvad alle andre får.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

Moffe! Lyder som en hyggelig mand
Gravatar

#2 Silver666 9 år siden

Hold kæft hvor en amatør anmeldelse.
Og tydeligvis ikke en film for knejten som anmeldte (da han jo tydeligvis heller ikke kunne lide tidligere film).
Men hver sin smag det er hvis det eneste man kan få ud af det her?
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#2 Men så er det jo ret lige til: Hvis du kunne lide de to første i serien, så skal du da få den set? :)

Er jo bare en mands (eller tre?) vurdering.
Gravatar

#4 Silver666 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (3) skrev:
#2 Men så er det jo ret lige til: Hvis du kunne lide de to første i serien, så skal du da få den set? :)

Er jo bare en mands (eller tre?) vurdering.
Det er også ret lige til
jeg har aldrig været i tvivl om jeg skal se den :-)
.Men derfor kan jeg jo godt stadig ytre mig om den mærkelige uprofessionelle anmeldelses form som er brugt her.
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#4 Bestemt :) Synes, den er mærkelig på den fede måde ;)
Gravatar

#6 RasmusFL 9 år siden

Jeg er ked af at være enig med Silver666, men det er jeg. Hvorfor indblande to fiktive stemmer i ét afsnit af en anmeldelse? Så tag den dog hele vejen. Se hvordan Per Juul Carlsen gør, når han f. eks. inddrager Sauron som stemme i sin 'Hobitten'-anmeldelse. Gennemarbejd det. Det her ligner og lyder som noget der er bikset sammen på 5 minutter.

Det er ærgerligt, for filmz har ellers fat i den lange ende på stort set alle andre fronter. Nyhedsdelen, forummet, layout'et er lækkert... den her anmeldelse er dog skidt og lidt symptomatisk for anmeldelsernes udvikling her på siden. :(
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#7 Gasivodo 9 år siden

Hvorfor fa'en er alle Filmz anmeldelser gået hen og blevet til en sjofel omgang skrammel?

Bring mig tilbage til 00'erne:-(

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#8 Kyllingebenet 9 år siden

Hold kæft denne anmeldelse er til at lukke op og skide i.
Mental striptease..
Gravatar

#9 nwinther 9 år siden

Jeg har det med expendables, som jeg har det med "extended edition"-scener (eller blooper-reels) på diverse film.
Jeg ser dem - jeg bliver lettere underholdt - men jeg forstår også godt, hvorfor de ikke var med i den oprindelige film.

Naturligvis skal jeg se Expendables 3 - men ikke fordi jeg forventer årtiets største action-brag, eller en film som har en dybere mening. Nøjagtigt som med "Commando", "En Russer Rydder Op i Chicago", "Cobra", Rambo/Rocky 2+, Universal Soldier osv. osv.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#10 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

nwinther (9) skrev:
ikke fordi jeg forventer årtiets største action-brag, eller en film som har en dybere mening. Nøjagtigt som med "Commando", "En Russer Rydder Op i Chicago", "Cobra", Rambo/Rocky 2+, Universal Soldier osv. osv.


Halløj! Den første Rambo var da ret okay. Ret, ret okay endda, synes jeg. En klasse over de efterfølgende Rambos.

Skriv ny kommentar: