“Green Lantern” stritter i alle tænkelige retninger. Først er det som at se en homage til “Top Gun” med Reynolds som underlegen Cruise-pendant i pilotjakke, og et score, der nærmest er grinagtigt i sin åbenlyse parafrase over selvsamme film. Så bliver det sci-fi i et miks af “Star Wars”-møder-“Avatar” med mystiske, lilla væsner med spidse ører og grønne energier. Og oveni tilsættes lidt af “The Matrix”, idet Green Lantern skal lære at mestre sine nye superheltekræfter, der blandt andet indbefatter evnen til at flyve og frembringe ting med tankens kraft. Generel stilforvirring bliver til syvende og sidst filmens banemand, og værst af alt er det klare oplæg til en toer, der klodset klistres ind under rulleteksterne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 darkwizat 12 år siden

Ja jeg har heller ik set den endnu men ud fra trailer fanger den tegneserien godt og jeg kan faktisk godt li Ryan Reynolds så mon ik den er et hit for mig ;)
Gravatar

#12 BN 12 år siden

fra anmeldelsen:

Ryan Reynolds' Hal er den irriterende type, der får alle pigerne, knepper til højre og venstre og drøner rundt i en muskelbil med sit tandpastasmil.


Ham kender jeg: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Kruse 12 år siden

#12: Bortset fra at en Aston Martin nok næppe kan kaldes for en muskelbil.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 BN 12 år siden

Kruse (13) skrev:
#12: Bortset fra at en Aston Martin nok næppe kan kaldes for en muskelbil.


Well, så potensforlænger da. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 elwood 12 år siden

#12

Ohh han er så irriterende, kommer altid og skal låne en kop sukker!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 Djibyman 12 år siden

Havde egentlig regnet med den vil få dårlig anmeldelse, men at kalde Ryan for en dårlig skuespiller sidder ikke godt hos mig, det får mig seriøst til at sætte spørgsmålstegn ved din evne som anmelder, hans præstation i Buried var sgu da intet mindre ind verdensklasse ligesom i The Amityville Horror remake, Chaos Theory og Paper Man , og det var da på ingen måde hans skyld at X-Men Origins: Wolverine ikke var af højeste karakter, alle hans film er ikke perfekte, men hvilken skuespiller kan sige han aldrig har lavet en lorte film eller bare leveret en dårlig præstation.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#17 Babo84 12 år siden

Han var rigtig god i Buried, og hvad ellers?
Gravatar

#18 moulder666 12 år siden

Babo84 (17) skrev:
Han var rigtig god i Buried, og hvad ellers?


I "Fireflies in the Garden" kan man også se ham være seriøs og vise, at der faktisk gemmer sig talent i ham...

Og så er jeg også en af dem, der synes, at han var det eneste lyspunkt i den ellers elendige Wolverine film.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#19 Batsy 12 år siden

moulder666 (18) skrev:
I "Fireflies in the Garden" kan man også se ham være seriøs og vise, at der faktisk gemmer sig talent i ham...

Og så er jeg også en af dem, der synes, at han var det eneste lyspunkt i den ellers elendige Wolverine film.



Synes nu det største plus var Liev Schreiber og Hugh Jackman, synes de var underholdene og chamernde, på værd deres måde og fortrækker meget mere Lievs sabertooth end den dumme i x-men, selvom han lignede mere ham fra tegneserien end liev gjorde

Synes Ryan har indtil videre kun vidst sig at være en damerens ven som skuespiller, og den seje rapkæftede, så skal vel se buried men tør ikke, det jo sådan en af menneskernes største frygt det med at være gravet nedunder jorden

Så jeg ser ligefrem ikke meget til den her film, pga Ryan skal spille den sædvanelige gut som han altid gør
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#20 Hr. Nielsen 12 år siden

Filmen ligner lidt en stinker og som Babo må jeg også undre mig over hvorfor man har valgt den instruktør til sådan en film her? udover det, så lyder det sgu da næsten som om der er lidt penis-misundelse i den anmeldelse...Er den skrevet af en kvinde:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: