“Green Lantern” stritter i alle tænkelige retninger. Først er det som at se en homage til “Top Gun” med Reynolds som underlegen Cruise-pendant i pilotjakke, og et score, der nærmest er grinagtigt i sin åbenlyse parafrase over selvsamme film. Så bliver det sci-fi i et miks af “Star Wars”-møder-“Avatar” med mystiske, lilla væsner med spidse ører og grønne energier. Og oveni tilsættes lidt af “The Matrix”, idet Green Lantern skal lære at mestre sine nye superheltekræfter, der blandt andet indbefatter evnen til at flyve og frembringe ting med tankens kraft. Generel stilforvirring bliver til syvende og sidst filmens banemand, og værst af alt er det klare oplæg til en toer, der klodset klistres ind under rulleteksterne.
#11 darkwizat 13 år siden
#12 BN 13 år siden
Ham kender jeg: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
#13 Kruse 13 år siden
#14 BN 13 år siden
Well, så potensforlænger da. ;-)
#15 elwood 13 år siden
Ohh han er så irriterende, kommer altid og skal låne en kop sukker!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Djibyman 13 år siden
#17 Babo84 13 år siden
#18 moulder666 13 år siden
I "Fireflies in the Garden" kan man også se ham være seriøs og vise, at der faktisk gemmer sig talent i ham...
Og så er jeg også en af dem, der synes, at han var det eneste lyspunkt i den ellers elendige Wolverine film.
#19 Batsy 13 år siden
Synes nu det største plus var Liev Schreiber og Hugh Jackman, synes de var underholdene og chamernde, på værd deres måde og fortrækker meget mere Lievs sabertooth end den dumme i x-men, selvom han lignede mere ham fra tegneserien end liev gjorde
Synes Ryan har indtil videre kun vidst sig at være en damerens ven som skuespiller, og den seje rapkæftede, så skal vel se buried men tør ikke, det jo sådan en af menneskernes største frygt det med at være gravet nedunder jorden
Så jeg ser ligefrem ikke meget til den her film, pga Ryan skal spille den sædvanelige gut som han altid gør
#20 Hr. Nielsen 13 år siden