Instruktør James Gunn er ny i den her kulørte storfilmsliga. Han fik et lille gennembrud med en slags parodi over superheltegenren med den skæve “Super”, men den led også under en grad af skizofreni, som mere markant præger “Guardians of the Galaxy”. Marvel kunne have fundet en fin ferie-franchise hos vogterne af galaksen, men de må nok indstille sig på at skulle grave lidt endnu.
Skriv ny kommentar:
#71 dyg 10 år siden
Jeg var ret overrasket over, at hele 80% af biografgængerne rent faktisk blev siddende til efter end credits i Cinemaxx i Århus, da jeg så den i torsdags. Ved tidligere film har folk kigget mærkeligt på mig, når jeg er blevet siddende som sidste mand.
#72 Riqon 10 år siden
#73 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 Kviesgaard 10 år siden
#75 Slettet Bruger [1174292716] 10 år siden
Filmen har nappet rekorden for den største weekendsåbning i august måned, 94 millioner dollars. Det er næsten ligeså meget, som "Captain America 2" tjente i sin første weekend og den tidligere rekordholder var "The Bourne Ultimatum" med 69.3 millioner dollars.
Det' nappet fra Box Office Mojo.
#76 Slettet Bruger [3630833730] 10 år siden
Hvis man kan sammenligne de to, synes jeg stadig bedst om The Avengers, men GotG er i hvert fald deroppe ad.
#77 Slettet Bruger [1174292716] 10 år siden
Vin Diesel der indspiller "I am Groot" på forskellige sprog og med benforlængere, så han er "in character". :D
#78 Lord Beef Jerky 10 år siden
Bedste Star Wars film siden Return Of The Jedi!
8/10
#79 Slettet Bruger [1174292716] 10 år siden
Haha, det er sgu ligefør, at det citat burde havne på dvd-boksen.
#80 Kviesgaard 10 år siden
Food for thought!