Der er fart over feltet og rigelig med action til, at “Hancock” aldrig for alvor bliver trættende, men mange af mulighederne i filmens forfriskende oplæg bliver i sidste ende ladt i stikken til fordel for en klassisk resolution af anti-heltens tvungne rejse fra resignation til accept og opofrelse. En mere modig udvikling og afvikling havde passet filmen bedre og vist, at de kontroversielle nytænkninger af genren ikke blot var tomme ord og en undskyldning for at lege med computereffekter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Starbrow 15 år siden

er det bare mig eller har Will fået størere næse og evt. mund?
Gravatar

#12 jona 15 år siden

Ligeglad med denne anmeldelse, skal ind og se den i morgen :D
Gravatar

#13 sluppermand 15 år siden

De skulle have holdt sig til det originale, mørkere screenplay "Tonight, He Comes", der handlede om en superhelt, der ikke kunne få en orgasme uden at slå kvinden ihjel. Det lød fandme interessant.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#14 filmz-Kragmose 15 år siden

#11 Jeg kan heller ikke genkende ham på mange stills/scener i trailerne.. synes han ser helt anderledes ud end han plejer
Gravatar

#15 juleman2710 15 år siden

udmærket film, men midster pusten til sidste efter min mening, men stadig gode underholdning
Gravatar

#16 filmz-goodspeed 15 år siden

Ja fin film, men som #15 siger, midster pusten til sidste.
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything
Gravatar

#17 filmz-Erroneus 15 år siden

Jeg syntes faktisk ikke det gør noget den sætter farten lidt ned, det giver den lidt mere dybde og gør det ikke bare til 90 minutter POWER ON action.

Glimrende film, jeg morede mig gevaldigt og syntes Will Smith gør det glimrende, 4½ / 6
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#18 allanmc 15 år siden

Jeg er enig med Erroneus - det var god fængende underholdning. Det lød også som om at mange af de andre biografgæster deler den mening ;-)

4/6
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#19 Åkepool 15 år siden

Var positivt overrasket. Udemærket underholdning, der får 4½/6 herfra (den sidste ½ for Charlize Theron, for damn hun er sgu en fornøjelse for øjnene).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 filmz-Erroneus 15 år siden

Ja puuuuha, hende glemmer man ikke lige så let. Hun er fine fine fine, specielt i de scener hvor hun afslører hendes kræfter og skal bryde lidt med hr. smith.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.

Skriv ny kommentar: