Der er fart over feltet og rigelig med action til, at “Hancock” aldrig for alvor bliver trættende, men mange af mulighederne i filmens forfriskende oplæg bliver i sidste ende ladt i stikken til fordel for en klassisk resolution af anti-heltens tvungne rejse fra resignation til accept og opofrelse. En mere modig udvikling og afvikling havde passet filmen bedre og vist, at de kontroversielle nytænkninger af genren ikke blot var tomme ord og en undskyldning for at lege med computereffekter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 elwood 16 år siden

Lige kommet hjem fra Biffen af, og jeg var godt underholdt, men lad mig starte med begyndelsen.

Genialt nummer og starte filmen med, J. Geils Band's Whammer Jammer så var jeg oppe på mærkerne 8-)

God Popcorn film, dog var the Main bad guy utrolig skuffene, nøj mand.

Men som sagt yderst underholdende film.

Jason Bateman, var klart den sjoveste i filmen for mig.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 filmz-fiemie 16 år siden

charlize theron har aldrig set bedre ud end i denne film, rimelig underholdning meeen så er den heller ikke bedre
Gravatar

#33 Åkepool 16 år siden

#32 - Jo, til Oscaruddelingen, da hun vandt for "Monster" ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#34 wimmie 16 år siden

#33 Du mener vel i "Monster"... ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#35 Spanner 16 år siden

Hun var HAWT i Monster. Øjenbryn er overvurderede
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#36 gladiator 16 år siden

5/6

Kan ikke se hvad folk har et problem med i denne film. Ja man prøver noget nyt, og den ender måske som en regulær superhelte film. MEN tilgengæld har man født en ny og superfed superhelt.

Scenen hvor byen blir smadret lidt, (uden at afsløre mere) er lidt overflødig. Men slutningen synes jeg er absolut top. Måden det hele giver mening på osv. Han minder vel meget om Superman, men i mine øjne har man lavet en helt som snildt ku klare en tegneserie, eller noget. Han er klart mere helstøbt end selve Superman karakteren er. Han mangler måske en svaghed mere eller to.

Men fed film.. Havde læst alle de ærgelige anmeldelser inden jeg så den, og var hamrende positivt overrasket.

En af årets bedste... Og så mangler vi stadig Batman :P
Gravatar

#37 filmz-DocDoom 16 år siden

#1: En klassiker! "Is it a stock broker?"
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#38 database 16 år siden

Er enig i at den ikke er så dårlig som anmelderne siger. Da jeg skulle ind og se den, valgte jeg at se bort fra de negative anmeldelser, da det er en will smith film, og han sjældent skuffer. Dog synes jeg desværre filmen er fyldt med fejl og og er i mine øjne alt for kort, så slutningen virker meget forhastet. Ellers solidt skuespil og meget underholdene, dog kunne den være meget bedre. 4/6
Gravatar

#39 kasper.jen 16 år siden

4,5/6 for fantastisk underholdning. Filmen er helt klart til 5 den første halvdel af filmen, men så knækker den lidt, og en masse plothuller dukker op.
Gravatar

#40 Åkepool 16 år siden

#34 - Puha, nej tak. Der er hun godt nok ubehageligt utiltrækkende :(
Men utroligt så godt hun har nailet Aileen Wuornos. Ikke kun udseendet, men hele hendes måde at tale og være på.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: