Med det sagt har “The Hitcher” trods alt stadig sine ganske udmærkede øjeblikke, som primært tilfalder filmens egentlige hovedperson. Sean Bean er uknækkelig og viser sig som en fremragende karakterskuespiller, filmens forholdsvist svage manuskript til trods. Han er grusomheden selv og får da også nakkehårene til at stritte, selv om filmen som helhed altså ikke formår at øve samme indflydelse. Og det er vel i og for sig præstationer som denne kombineret med de underholdende men ligegyldige actionscener, der får hele menuen til at glide ned, selv om det er en ret, der er glemt hurtigt bagefter.
#41 BN 13 år siden
Man kan i mange tilfælde se film i deres helhed på Youtube, opdelt på den her måde: 1/15, 2/15, 3/15 o.s.v. .... Men desværre er det ofte i f.eks. en spansk eller tysk udgave, som kun findes ved søgning på disse sprog, og indimellem sker der det, at filmene bliver fjernet.
#42 filmz-ab 13 år siden
Nå okay. Ifølge imdb, så er der ingen alternative versioner, så jeg må ha' tænkt på en anden film? Jeg har også set 07 remaket, som jeg ikke finder så dårligt, som dets rygte, men kunstnerisk langt dårligere end originalen.
#43 Åkepool 13 år siden
Sådan gider jeg godt nok ikke at se film og betaler hellere de 25,- til 50,- de lidt ældre film koster.
Men hver sin smag :)
#44 BN 13 år siden
Hehe, det er ikke min "smag" at se film på Youtube. Men til gengæld er det heller ikke min smag at bruge penge på tvivlsomme film - og da slet ikke remakes, som skriger langt væk af overflødighed. Til det formål kan Youtube være ganske nyttigt.