Et par gode actionscener kunne have reddet meget, men “Immortals” hører beklageligvis til den gruppe actionfilm, hvor de monotone CGI-slagsmål synes at forsætte i det uendelige, uden at man på nogen som helst måde opfatter en følelse af fare undervejs. Skurk på skurk bliver hakket i småstykker, men jeg kan i al oprigtighed ikke komme i tanke om et eneste mindeværdigt drab under hele filmen. Det samme kan siges om papmache-persongalleriet, der er så livløst, at det ikke kunne rage én mindre, hvem der lever eller dør, og det er i det hele taget ufatteligt, hvor mange kræfter der er lagt i et så forvrøvlet og selvmodsigende manuskript. Selv “300” fremstår som den rene “Citizen Kane” ved siden af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 daneimp 12 år siden

Anmeldelser er overflødige... en anmelders mening tæller KUN for én persons mening. De er dog stadig relativt gode pejlemærker... de film der får dårlige anmeldelser på filmz er dem jeg godt kan lide og de der får gode anmeldelser er dem hvor jeg ønsker at få mit liv tilbage...
Gravatar

#22 BN 12 år siden

daneimp (21) skrev:
de film der får dårlige anmeldelser på filmz er dem jeg godt kan lide og de der får gode anmeldelser er dem hvor jeg ønsker at få mit liv tilbage...


Aha? Det vil altså sige, at du ikke kan lide de tre Ringenes Herre-film, som alle har fået enten 5/6 eller 6/6 i karakter her på filmz? ... Jeg har ellers lige tjekket en vis daneimp's profil, hvor vedkommende på sin korte liste over favoritfilm nævner netop disse tre film!

En skam, at du ikke har givet karakter til mere end blot en håndfuld film, for jeg er overbevist om, at mange af de film du kan lide, har fået temmelig gode anmeldelser her på filmz.dk. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 MaxXDk 12 år siden

1 ud af 6 stjerner passer vist meget godt til denne film .. Var inde og se den igår lørdag - og ville ønske jeg IKKE havde set den i biografen i hvert fald ..

Det er en film man sagtens vente med at se, til man ser den hos en ven ..

Kan godt lide '300' filmen derimod ..
One mans evil can become the curse of all...
Gravatar

#24 Tegningen 12 år siden

Var inde og se den i lørdags. Jeg havde absolut ingen positive forventninger til den, men på tros af de mange platte "skuespillere" som nærmere høre til i et Top Model program, så var jeg nu meget godt underholdt.

Jeg syntes det er lidt useriøst at give den 1 stjerne imens film som f.eks. The Eagle får 4 stjerne og Salt får 3.
Gravatar

#25 Djarnis 12 år siden

#24 Kunne det tænkes, at anmelderen så de to eksempler som værende bedre film?!
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#26 Tegningen 12 år siden

#25 Kunne det tænkes at jeg var uenig?

Helt ærligt. Jeg bidrager tråden med en vudering og et argument imod anmeldelsen. Hvad har du lige du bidraget med ud over en smart ass kommentar. Tænk dig lige om.
Gravatar

#27 theassociate2010 12 år siden

Jeg er helt enig med at 1/6 er for hårdt og det grænser til at være ret useriøst når man sammenligner med andre film der har fået den dom. Tværtimod er der givet ret meget tid til karakterudvikling og lidt mindre action. Det skal så siges at de action scener der er, er super vellykkede - især de kampe der involverer guderne. På trods af hvad især Mickey Rourke har at arbejde med, synes jeg han gør et ganske habilt job som skurk. Ligeledes er det ganske forståeligt at Cavill er blevet castet som Superman. 3/6 i min bog, og husk nu at anmeldelser er subjektive. Jeg er hvertfald glad for jeg indløste en billet til filmen i aftes.
Gravatar

#28 Pistolprinsen 12 år siden

Endnu en gang må man konstaterer, at Filmz selvhøjtidlige bedrevidende filmanmeldelser er go' indikation af, om en film er noget lort eller ej - man skal blot residualiserer Filmz' anmeldelser: Desto ringere anmeldelse, desto bedre film - og, "Immortals" er lige så tæt på at være genial, som "Avartar" var gabende ringe!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#29 Kruse 12 år siden

Pistolprinsen (28) skrev:
som "Avartar" var gabende ringe


Sikken en selvhøjtidelig og bedrevidende kommentar...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#30 Djarnis 12 år siden

#26 Useriøst siger du? Hvis nu anmelderen vurderer filmen til en 1/6-oplevelse, gør det ham så useriøs? Jeg finder anmelderens argumentation for sin vurdering af filmen som værende særdeles godkendt.
Du hiver så nogle tilfældige film frem, som anmelderen tydeligvis bedre kan lide? Dine sammenligninger af filmene er håbløse, da de intet har med den gældende film at gøre.

Argument i mod anmeldelsen? Hvor?
Unk...unk...There´s no name on it.

Skriv ny kommentar: