Et par gode actionscener kunne have reddet meget, men “Immortals” hører beklageligvis til den gruppe actionfilm, hvor de monotone CGI-slagsmål synes at forsætte i det uendelige, uden at man på nogen som helst måde opfatter en følelse af fare undervejs. Skurk på skurk bliver hakket i småstykker, men jeg kan i al oprigtighed ikke komme i tanke om et eneste mindeværdigt drab under hele filmen. Det samme kan siges om papmache-persongalleriet, der er så livløst, at det ikke kunne rage én mindre, hvem der lever eller dør, og det er i det hele taget ufatteligt, hvor mange kræfter der er lagt i et så forvrøvlet og selvmodsigende manuskript. Selv “300” fremstår som den rene “Citizen Kane” ved siden af.
#21 daneimp 12 år siden
#22 BN 12 år siden
Aha? Det vil altså sige, at du ikke kan lide de tre Ringenes Herre-film, som alle har fået enten 5/6 eller 6/6 i karakter her på filmz? ... Jeg har ellers lige tjekket en vis daneimp's profil, hvor vedkommende på sin korte liste over favoritfilm nævner netop disse tre film!
En skam, at du ikke har givet karakter til mere end blot en håndfuld film, for jeg er overbevist om, at mange af de film du kan lide, har fået temmelig gode anmeldelser her på filmz.dk. :-)
#23 MaxXDk 12 år siden
Det er en film man sagtens vente med at se, til man ser den hos en ven ..
Kan godt lide '300' filmen derimod ..
#24 Tegningen 12 år siden
Jeg syntes det er lidt useriøst at give den 1 stjerne imens film som f.eks. The Eagle får 4 stjerne og Salt får 3.
#25 Djarnis 12 år siden
#26 Tegningen 12 år siden
Helt ærligt. Jeg bidrager tråden med en vudering og et argument imod anmeldelsen. Hvad har du lige du bidraget med ud over en smart ass kommentar. Tænk dig lige om.
#27 theassociate2010 12 år siden
#28 Pistolprinsen 12 år siden
#29 Kruse 12 år siden
Sikken en selvhøjtidelig og bedrevidende kommentar...
#30 Djarnis 12 år siden
Du hiver så nogle tilfældige film frem, som anmelderen tydeligvis bedre kan lide? Dine sammenligninger af filmene er håbløse, da de intet har med den gældende film at gøre.
Argument i mod anmeldelsen? Hvor?