Et par gode actionscener kunne have reddet meget, men “Immortals” hører beklageligvis til den gruppe actionfilm, hvor de monotone CGI-slagsmål synes at forsætte i det uendelige, uden at man på nogen som helst måde opfatter en følelse af fare undervejs. Skurk på skurk bliver hakket i småstykker, men jeg kan i al oprigtighed ikke komme i tanke om et eneste mindeværdigt drab under hele filmen. Det samme kan siges om papmache-persongalleriet, der er så livløst, at det ikke kunne rage én mindre, hvem der lever eller dør, og det er i det hele taget ufatteligt, hvor mange kræfter der er lagt i et så forvrøvlet og selvmodsigende manuskript. Selv “300” fremstår som den rene “Citizen Kane” ved siden af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 PredatorX 12 år siden

Tegningen (26) skrev:
#25 Kunne det tænkes at jeg var uenig?

Helt ærligt. Jeg bidrager tråden med en vudering og et argument imod anmeldelsen. Hvad har du lige du bidraget med ud over en smart ass kommentar. Tænk dig lige om.


"Jeg syntes det er lidt useriøst at give den 1 stjerne imens film som f.eks. The Eagle får 4 stjerne og Salt får 3."

Er det dit argument!??
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#32 misuma 12 år siden

Jeg synes vi skal ha' et nyt karakter-system.

2 til 5 - skalaen, så slipper vi for de useriøse yderpunkter.

;)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#33 Hr. Nielsen 12 år siden

misuma (32) skrev:
2 til 5 - skalaen, så slipper vi for de useriøse yderpunkter.
Hehe, good one:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#34 Lars.dk 12 år siden

Jeg er en af dem der syntes rigtig godt om 300. Men Immortals er det værste der er lavet i 2011 hold da op noget lort at lave.

Har aldring været så enig i en anmeldelse som her.

Årets lorte film 2011.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: