Et par gode actionscener kunne have reddet meget, men “Immortals” hører beklageligvis til den gruppe actionfilm, hvor de monotone CGI-slagsmål synes at forsætte i det uendelige, uden at man på nogen som helst måde opfatter en følelse af fare undervejs. Skurk på skurk bliver hakket i småstykker, men jeg kan i al oprigtighed ikke komme i tanke om et eneste mindeværdigt drab under hele filmen. Det samme kan siges om papmache-persongalleriet, der er så livløst, at det ikke kunne rage én mindre, hvem der lever eller dør, og det er i det hele taget ufatteligt, hvor mange kræfter der er lagt i et så forvrøvlet og selvmodsigende manuskript. Selv “300” fremstår som den rene “Citizen Kane” ved siden af.
#1 loki 12 år siden
#2 Hr. Nielsen 12 år siden
#3 Kyllingebenet 12 år siden
Hov hov hov! Jeg er sikker på, at nogle af de cutscenes fra God of War ville være denne film overlegen! Kratos er en fucking svedig græker, når han knepper hele Olympen!
#4 Lehrmann 12 år siden
The Fall var en slem skuffelse af en b-film udover introen, som var Lars von værdig:
#5 Babo84 12 år siden
#6 Hr. Nielsen 12 år siden
#7 Skovstur 12 år siden
nu bliver jeg helt i tvivl, ender nok med og se den. Mon ikke jeg kan finde noget i den her jeg kan lide. Men Traileren siger mig ikke meget, Jeg er lidt splittet.
"I always tell the truth. Even when I lie"
#8 wimmie 12 år siden
The Fall var en slem skuffelse af en b-film udover introen, som var Lars von værdig:
"The Fall" var en fantastisk og rørende film med en god historie - Imo. :)
Jeg er også ret begejstret for "The Cell" - både det visuelle og handlingen selvom den rent plotmæssigt ikke var specielt unik.
Men ellers giver jeg dig ret; han er en instruktør der er yderst visuel og det kan ses i hans film; om man vælger at se det som noget positivt eller negativt er jo op til én selv, der vil altid være delte meninger.
Så selvom jeg er ret begejstret for Tarsem udelukkende baseret på 2 film, så er jeg ikke bleg for at sige at "Immortals" ligner en omgang makværk som jeg vist bare springer over ;)
#9 Kruse 12 år siden
#10 duuk74 12 år siden
The Cell synes jeg til gengæld er rigtig fed.
Den her skal nu nok lokke en masse drenge i biografen der "bare gerne vil slå hjernen fra". :)