Filmen om idéer er en dygtigt tænkt idé, der dog ikke er unikt udført, men solid og seværdig. De mange mareridtstunge forklaringer og overraskende monotone actionsekvenser, der end ikke kan reddes af en hidsigt insisterende musikalsk ledsagelse, gør, at man efterlades med fornemmelsen af, at Nolans drømmeprojekt kunne have været eksekveret mere levende og spændstigt, end tilfældet er blevet. Christopher Nolan er forhåbentlig ikke udtømt for dejligt storladne idéer, så han i fremtiden kan give os flere fabelagtige drømmefilm. Den her drøm ønsker man desværre at vågne lidt for tidligt fra.

Se også: Filmz TV: “Inception” og Christopher Nolan.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#561 frankdrebin 14 år siden

MOVIE1000 skrev:
altså den pegefinger der sidder til højre for tommel totten

Kommer vel an på om hvordan du vender hånden ;)
Gravatar

#562 MOVIE1000 14 år siden

#561 så den pegefinger der sidder på højre arm :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#563 weebs 14 år siden

MOVIE1000 (562) skrev:
#561 så den pegefinger der sidder på højre arm :D

Har du en pegefinger på højre arm? freak!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#564 MOVIE1000 14 år siden

#563 så er det ikke så langt når jeg skal pille næse.
Gravatar

#565 Ericmase 14 år siden

Kruse (10) skrev:
Jeg kan mærke at denne tråd kommer til at blive lang :P

Det blev den! :-D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#566 BN 14 år siden

Nu blev den længere.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#567 Ericmase 14 år siden

Kan ikke huske om jeg har været med i denne tråd, men jeg er MEGET uenig i anmeldelsen.

Denne film er ikke den bedste fra Nolan, men den får en 02. plads af alle hans film herfra. Nolans bedste: "The Dark Knight".

Jeg har været inde og se den 3 gange i biffen og er stadig fuldstændig overrasket over at Nolan stadig kan lave så fede mesterlige og formidable film! Det er virkelig et af de bedste film jeg nogensinde har set i mit liv (og det er IKKE for sjovt skrevet!)! Filmens historie, Nolans instruktion, skuespillernes fantastiske skuespil, Hans Zimmers (FREAKING UNBELIEVABLE!) soundtrack og alt andet i filmen er så originalt gjort at filmen kun er "PERFEKT"!!!! Filmen er jo "MINDBLOWING", "ASTOUNDING" og "MESTERLIG"!

Skal ind og se den igen på næste fredag og jeg glæder mig af HELVEDES til at se den igen og blive IMPONERET (igen selvfølgelig!)! :-D

Stjerner: 6/6!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#568 MOVIE1000 14 år siden

#567 men hvad er du så uenig i??
Gravatar

#569 Åkepool 14 år siden

MOVIE1000 (568) skrev:
#567 men hvad er du så uenig i??

Velsagtens at den kun fik 4 stjerner.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#570 MOVIE1000 14 år siden

#569 så ville der nok have stået "Jeg er meget uenig i karakteren" men jeg ved ikke om det er det der menes eller om det er selve anmeldelsen??

Skriv ny kommentar: