Filmen om idéer er en dygtigt tænkt idé, der dog ikke er unikt udført, men solid og seværdig. De mange mareridtstunge forklaringer og overraskende monotone actionsekvenser, der end ikke kan reddes af en hidsigt insisterende musikalsk ledsagelse, gør, at man efterlades med fornemmelsen af, at Nolans drømmeprojekt kunne have været eksekveret mere levende og spændstigt, end tilfældet er blevet. Christopher Nolan er forhåbentlig ikke udtømt for dejligt storladne idéer, så han i fremtiden kan give os flere fabelagtige drømmefilm. Den her drøm ønsker man desværre at vågne lidt for tidligt fra.

Se også: Filmz TV: “Inception” og Christopher Nolan.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#551 elwood 14 år siden

Hasselbach?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#552 JannikAnd 14 år siden

#547 - Også du, min søn Magnus?
Gravatar

#553 filmz-Bruce 14 år siden

[url= should totally just stab Caesar[/url]!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#554 mr gaijin 14 år siden

#552 If you gaze into the abyss, the abyss gazes also into you.

Eller måske rettere: There is always some madness in love. But there is also always some reason in madness.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#555 JannikAnd 14 år siden

#553 - You've dropped the pacifier...

Eller rettere sagt: du har tabt sutten, min ven! :)
Gravatar

#556 filmz-ab 14 år siden

Man må løbe, før man kan gå, og derfor skal sutten af i god tid. Det gælder dog ikke alle :-) Sutten var jeg aldrig vild med, men få den suttet, er en anden snak :-) Nåh, dårlige jokes til side :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#557 Nicki52 14 år siden

Jeg har en ven som synes Toy Story 3 er bedre end Inception, fordi han synes den var alt for overdrevet. Talende legetøj der bevæger sig er overdrevet. Han synes Toy Story 3 er den bedste film, bedre end Pirates of Carribean og den filmserie forguder han.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#558 MOVIE1000 14 år siden

#557 nu har Inception jo også stjålet historien fra anders and, mens Toy story 3 er en fortsættelse af noget originalt :D

(ad har lige slugt en fluge da jeg cyklede hjem :( og skal til tandlæge og i skolen plukkede vi hyben LORTE DAG)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#559 mr gaijin 14 år siden

#558 Plukkede I hyben? Sikke noget pis, hva'? Øv, hvor må dit liv bare være skidt lige nu.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#560 MOVIE1000 14 år siden

#559 ja jeg stak mig på min højre pegefinger :( (altså den pegefinger der sidder til højre for tommel totten) vi skal bruge det til marmelade.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: