Filmen om idéer er en dygtigt tænkt idé, der dog ikke er unikt udført, men solid og seværdig. De mange mareridtstunge forklaringer og overraskende monotone actionsekvenser, der end ikke kan reddes af en hidsigt insisterende musikalsk ledsagelse, gør, at man efterlades med fornemmelsen af, at Nolans drømmeprojekt kunne have været eksekveret mere levende og spændstigt, end tilfældet er blevet. Christopher Nolan er forhåbentlig ikke udtømt for dejligt storladne idéer, så han i fremtiden kan give os flere fabelagtige drømmefilm. Den her drøm ønsker man desværre at vågne lidt for tidligt fra.
Se også: Filmz TV: “Inception” og Christopher Nolan.
Skriv ny kommentar:
#551 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#552 JannikAnd 14 år siden
#553 filmz-Bruce 14 år siden
#554 mr gaijin 14 år siden
Eller måske rettere: There is always some madness in love. But there is also always some reason in madness.
#555 JannikAnd 14 år siden
Eller rettere sagt: du har tabt sutten, min ven! :)
#556 filmz-ab 14 år siden
Man må løbe, før man kan gå, og derfor skal sutten af i god tid. Det gælder dog ikke alle :-) Sutten var jeg aldrig vild med, men få den suttet, er en anden snak :-) Nåh, dårlige jokes til side :-)
#557 Nicki52 14 år siden
#558 MOVIE1000 14 år siden
(ad har lige slugt en fluge da jeg cyklede hjem :( og skal til tandlæge og i skolen plukkede vi hyben LORTE DAG)
#559 mr gaijin 14 år siden
#560 MOVIE1000 14 år siden