“The Incredible Hulk” er for det meste underholdende, og der er masser af effektfuld action, specielt i filmens bragende finale på Manhattan. Men nogle af computeranimationerne er, som med mange nutidige fantasi-film, stadig ikke helt troværdige nok, og det ville derfor af og til være rart med en ægte helikopter i luften i stedet for en, man ved ikke er der. Dog kan man i et Marvel-univers acceptere mange ting, og derfor bliver det heller aldrig alvorlig kikset med de åbenlyse referencer til 70’ernes Hulk, der bare ikke er diskrete nok, eller de dybt forenklede vendepunkter i historien. Der er set mange værre superheltefilm, men også en del bedre.
#21 kasper0204 16 år siden
Nu skal du ikke over-analysere! Det handler trods alt om et stort grønt monster - come on... Så kan alt andet vel 'lade sig gøre'..?
#22 filmz-sec 16 år siden
Jeg synes måske plottet og karakterudviklingen får lidt for megen kritik, folk burde sku vide hvad de går ind til, når de vælger at se en film om Hulk.
#14, jeg er sikker på Dark Knight bliver en fed film, men jeg mener ikke man kan sammenligne Batmans univers med Hulk. Batman har altid været mere dyster og universet er lidt mere realistisk. Håber bare filmen bliver bedømt på sin handling og ikke at det var Heaths sidste film.
#23 thomas040 16 år siden
#24 filmz-smedt-meister 16 år siden
Men ellers udmærket underholdning
3½ stjerne
#25 filmz-morpheus75 16 år siden
#26 Spanner 16 år siden
http://www.collider.com/entertainment/interviews/a...
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#27 filmz-Bruce 16 år siden
"Crossovers—it’s the future of movie making" ... yeah right ... pffftttttt!!!
#28 enfilmnørd 16 år siden
Men det er og bliver dog lidt en tagneserie popcornsfilm, og ikke lige så "dyb" og drengerøvs-voksen(man ser den ikke som en tegneserie-filmatisering), som Ironman.
Oven i det kommer de ekstra goder:
4,8/6
#29 keitel 16 år siden
5/6
#30 filmz-Justin 16 år siden