“Iron Man 3” er noget værre rod. Den er usammenhængende, karaktererne er intetsigende, og så er den tilmed kedelig. Tony Stark er en sjov nok hovedperson, men han kan ikke bære filmen ene og alene på sine skuldre. Enkelte flotte actionscener – især én med kamphelikoptere og talrige eksplosioner – forhindrer filmen i at blive direkte uudholdelig. Den er bare virkelig heller ikke særlig god. Og, nå ja, så er der flere små, sjove referencer til “The Avengers”. Referencer, som konstant minder os om, at “Iron Man 3” ikke når Joss Whedons superhelteepos til sokkeholderne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#141 Slettet Bruger [3800954525] 10 år siden

DocDoom (140) skrev:
Det havde jeg så ikke tid til. Postede mest for at slippe for den der: Du kan bare ikke lide Marvel-film.


Det kan du, teknisk set, heller ikke. Der er ikke en eneste af Marvels egne film, du har givet over middel. ;)
Gravatar

#142 Riqon 10 år siden

DocDoom, du kan bare ikke lide Marvel-film.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#143 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

#141: Netop derfor skrev jeg

DocDoom (138) skrev:


Karakterer til Marvel-filmatiseringer:


- et bevidst ordvalg, fordi jeg ikke giver two shits, hvem der har produceret den. Mine vurderinger var i forhold til ophavet, der er Marvel-tegneserier. Jeg aner ikke, hvem der har produceret hvad.

Men, jeg går da ud fra, at du har ret ;-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#144 Slettet Bruger [3800954525] 10 år siden

Alright, fair enough. :)
Gravatar

#145 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Hey Bruno, jeg har faktisk lige redigeret mit indlæg mens du så sideløbende har postet, da jeg pludselig så, at jeg havde misforstået dig :-)

Det er i øvrigt en fornærmelse at kalde mine kommentarer smådumme. De er slet og ret fuld-dumme.
Doctor Last Warning
Gravatar

#146 B.Pedersen 10 år siden

Filmen fanger sgu aldrig helt, lidt af en rodebutik, den er set og så er det det. 3 stjerner for filmen og 4 stjerner for lyden.

Skriv ny kommentar: