“Iron Man 3” er noget værre rod. Den er usammenhængende, karaktererne er intetsigende, og så er den tilmed kedelig. Tony Stark er en sjov nok hovedperson, men han kan ikke bære filmen ene og alene på sine skuldre. Enkelte flotte actionscener – især én med kamphelikoptere og talrige eksplosioner – forhindrer filmen i at blive direkte uudholdelig. Den er bare virkelig heller ikke særlig god. Og, nå ja, så er der flere små, sjove referencer til “The Avengers”. Referencer, som konstant minder os om, at “Iron Man 3” ikke når Joss Whedons superhelteepos til sokkeholderne.
#1 Driver 11 år siden
#2 Sverkel 11 år siden
Jeg er ikke voldsom fan af Iron Man (kan bedre lide Thor) men syntes da alle 3 film underholder godt.
#3 elwood 11 år siden
Og intro'en med og sige at skeptikerne ikke vil høre på ros, og "fans'ne" vil ikke høre på kritik, hvis man har den indstilling, er der så nogen grund til og skrive en anmeldelse :)
GI joe 2 var i øvrigt fantastisk underholdende, men 5 stjerner, der er noget jeg ikke helt får til og hænge sammen når jeg ser anmeldelsen af Iron Man 3, nægter umiddelbart og tro på IM3 så ikke mindst havde fået 3 stjerner, men jeg ved mere, når jeg selv har set filmen.
Tak for indtrykket indtil videre.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 123456789 11 år siden
Iron Man 3 - 2
Jeg kan ikke ta' den her side seriøst længere
#5 Kochie 11 år siden
Klementinen?
#6 wiseguy 11 år siden
http://www.rottentomatoes.com/m/iron_man_3/
#7 Ispep 11 år siden
#8 Collateral 11 år siden
#9 gladiator 11 år siden
De konstante tvetydige/spydige referencer til 'Tony Stark får jern på' er en kodyl joke. Hvorfor er anmeldere begyndt at gå mere op i hvordan de listigt kan være sjove, humoristiske, spydige mm, i stedet for at ANMELDE en film.. Jeg forstår det ikke. Det er en konstant gentagende ting i danske anmeldelser. Anmelderen hæver sig over filmen, folket og jorder den, med dumme kommentarer.
Er de her spydigheder ikke ment som de læses af mig, så bør personen tænke en ekstra gang, næste gang man skriver en anmeldelse, vil jeg mene.
Udover det, er den såmænd fin, når den går mere ind i historien er kaotisk mm.
MERE AF DET TAK!
Batman får jo heller ikke 'gummi på'
Spiderman får ikke 'latex på'
Superman fjerner ikke sin 'beer-gogles'
Osv. osv.
#10 Zombi 11 år siden
Filmz anmeldelser kan jeg generelt ikke bruge, som guide til om jeg skal se en bestemt film mere.