“Iron Man 3” er noget værre rod. Den er usammenhængende, karaktererne er intetsigende, og så er den tilmed kedelig. Tony Stark er en sjov nok hovedperson, men han kan ikke bære filmen ene og alene på sine skuldre. Enkelte flotte actionscener – især én med kamphelikoptere og talrige eksplosioner – forhindrer filmen i at blive direkte uudholdelig. Den er bare virkelig heller ikke særlig god. Og, nå ja, så er der flere små, sjove referencer til “The Avengers”. Referencer, som konstant minder os om, at “Iron Man 3” ikke når Joss Whedons superhelteepos til sokkeholderne.
Skriv ny kommentar:
#81 Kviesgaard 11 år siden
Jeg er stort set enig i din analyse af filmen og din bedømmelse af både de gode og de knap så heldige elementer i filmen. De svarer nogenlunde til den oplevelse, jeg selv sad med efter filmen.
Fik du forresten set scenen efter rulleteksterne?
#82 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Jeg har aldrig oplevet en 3D film anderledes end du beskriver. Det er det samme hver gang. Efter en halv time fortoner effekten sig ligesom.
#83 Lord Beef Jerky 11 år siden
Iron man 2 - 4/10
Iron man 3 - 6/10
#84 misuma 11 år siden
Iron man 2 - 2/6
Iron man 3 - Forventede karakter 5/6 :P
#85 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Iron man 2 - 5/10
Iron man 3 - mon den kommer i tv?
#86 Lord Beef Jerky 11 år siden
Synes du virkelig , at de to første film er på samme niveau?
#87 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#88 QQ7 11 år siden
Er vildt uenig i anmelderens vurdering af film som er utroligt negativt.
Alle action film bør ikke have dybte eller et budskab der sætter tanker igang. En god action film med solid historie og humor er rart en gang imellem :-)
#89 qel-droma 11 år siden
Jeps, det gør man jo altid til Marvel-filmene efterhånden. Nice touch. :)
#90 Mr. Chriss 11 år siden