Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.
Skriv ny kommentar:
#91 filmz-Avenger- 16 år siden
Det fedeste i filmen er helt klart hele opbygningen af Ironman, og hvordan han lige så stille får bygget sin dragt, men må nok sige, at plottet og skurken ikke levede op til min forventning. Opgaven virkede meget let "overkommelig", håber 2'eren bliver bedre på det punkt.
Hov, glemte lige karakteren 4/6 som så mange andre, og det er Downeys fortjeneste :)
#92 filmz-LBA 16 år siden
#93 filmz-Kadann 16 år siden
Et comeback? De sidste 3-4 år har han da været med i en stak gode film:
Zodiac
A Scanner Darkly
Good Night, and Good Luck.
Kiss Kiss Bang Bang
#94 duuk74 16 år siden
Filmen er god, uden at man bliver "blæst væk" over den.
7.5/10
#95 elwood 16 år siden
Og ja Kiss kiss Bang Bang er han fantastisk i!
Zodiac har jeg tilgode, men den er på vej 8-)
Nåja Good Night, and Good Luck har jeg heller ik fået set, måske det fordi jeg ikke rigtig kender til historien bag filmen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#96 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#97 moulder666 16 år siden
Nå, men med hensyn til Iron Man - som så mange andre har sagt: Genialt underholdende film, Downey Jr er genial i rollen, og jeg kedede mig ikke et sekund - 5/6
#98 Bohemian 16 år siden
http://video.aol.com/video-detail/nick-fury-after-iron-man-credits-by-chozowarrior/1533385801
#99 Åkepool 16 år siden
#100 filmz-Kadann 16 år siden
kopier linket i stedet for, det er fordi der står [url= foran.