Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Petrescu 15 år siden

Udmærket anmeldelse og jeg ser frem til at blive underholdt i Imperial i aften!
Gravatar

#2 filmz-Scarface 15 år siden

Ja, jeg glæder mig sgu også.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#3 filmz-smedt-meister 15 år siden

posetiv anmeldese så den må jeg ind og se.. Forresten er der nogen her inde der vidste at Robert Downey Jr. skal også spille med i The Incredibel Hulk som figuren Tony Stark?
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#4 Bohemian 15 år siden

Glæder mig !
Free in serenity.
Gravatar

#5 filmz-stente 15 år siden

Jeg skal se den i morgen, ser frem til en blockbuster med god underholdning i et par timer :)
Gravatar

#6 casper 15 år siden

jeg skal i og se den 15.45 i dag, glæder mig
Gravatar

#7 filmz-Is 15 år siden

#3
Ja, Downey Jr skal også spille med i The Incredible Hulk. Man kan se det på IMDb.
http://www.imdb.com/title/tt0800080/
Gravatar

#8 casper 15 år siden

nu er jeg så kommet og jeg må sige, jeg syntes den er fed, man er godt underholt hele vejen
Gravatar

#9 Highland Park 15 år siden

#8: Er du kommet?!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 filmz-gofferoffer 15 år siden

Glæder mig til at se filmen. Hvis anmelderen har ret i, at tonen er let i filmen, må jeg sikkert endnu engang sidde tilbage med et ønske om, at de havde gjort filmen mere dyster. Ja, det er en superheltefilm, men efter Batman Begins betyder det jo ikke, at den ikke kan lave en blanding af både mørke og lyse elementer - hvorimod denne lader til at hælde til den sidstnævnte kategori.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.

Skriv ny kommentar: