Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 Blueberry 16 år siden

#48, i slutningen ser man, at Pepper retter på Tony's lommetørklæde i forlommen på hans jakke - har det et navn? Anyways, når han går ud til pressen, er det der ikke længere... En lille bitte fejl, men alligevel ;)
Gravatar

#102 filmz-Neegar 16 år siden

jeg synes det ånddsvagt at det ender med at hans sammenarbejdspartner har bygget en bedstefar udgave af jerndragten.
Åh nej bedstefar kommer med sin jernhat.

udover det er det en ret skuffende film må jeg indrømme.. den har intet nyt at byde på
Gravatar

#103 mar16 15 år siden

for satan, overhæld mig med chokolade og ofre mig til lebberne! en drengefilm over hele linien med fede effekter.
6/6
Gravatar

#104 elwood 15 år siden

#103 Mener du ikke Amin Jensen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#105 Chronotau 15 år siden

Dette er den bedste film fra 08! og så kommer The Dark Knight skarpt efterfulgt af Transformers

100/100

og de næste par film og avengers filmen skal nok blive et hit :D
Gravatar

#106 natterjack 15 år siden

#105 Lol.
Gravatar

#107 BN 15 år siden

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: