Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.
#41 Highland Park 16 år siden
#42 filmz-Trenox 16 år siden
#43 elwood 16 år siden
hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 armadillo 16 år siden
#45 Åkepool 16 år siden
5/6
#46 filmz-Wizard7 16 år siden
#47 Highland Park 16 år siden
Det har vi også. Næsten. ;)
http://www.newscientist.com/channel/opinion/dn1381...
#48 filmz-Is 16 år siden
Hvilke fejl er det du tænker på???
#49 tiany 16 år siden
Som jeg før har udtalt jeg mener jeg ikke at Robert Downey Jr kan gøre noget forkert(altså bortset fra alkoholen, stofferne og fængselsopholdet) og jeg synes han er meget passende i rollen som tony stark - i just love that man! 5/6
#50 enfilmnørd 16 år siden
Den var rigtig god. Robert Downey Jr. gjore det rigtigt god, og filmens humor passede godt på ham. Plottet var også okay; men syntes det tabte pusten lidt hen mod slutningen.
Effekterne var også fantastiske, og frem for alt; filmen var rigtig gos underholdning.
Kan klart anmbefales 4,5/6
NB
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.