Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.
#31 mr gaijin 16 år siden
Og effekterne er flotte, pigerne er lækre, diverse gadgets er cool. What more do you need? Helt klart den bedste Marvel-film endnu. Og en sommerblockbuster der giver de andre kvalitativ konkurrence.
7/10
(på sommerblockbusterskalaen svarer det til en 8-9 stykker)
#32 filmz-Scarface 16 år siden
#33 Outbound Sith 16 år siden
Jeg blev ikke rystet i min grundvold eller fik nogle følelsesmæssige reaktioner af betydning i løbet af filmen, men jeg var rigtig godt underholdt, og jeg fik opfyldt de forventninger, som traileren havde givet mig - forventningen om en gennemført cool film. For en sommerfilm er det sådan set det eneste, jeg forlanger.
Og husk nu for Guds (eller nogen andens) skyld at blive til efter rulleteksterne! :)
Fox Mulder
#34 El vez 16 år siden
#35 filmz-Kadann 16 år siden
Dette, åbenbart:
Jeg gik også glip af det. :(
#36 Munchkim 16 år siden
#34 -
#37 tiany 16 år siden
Nu glæder jeg mig endnu mere til at skulle se den i aften
#38 elwood 16 år siden
Det lidt som en slags extrem nem Find Holger 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg synes nu de plejer at være ret gode til at gøre ham synlig. :)
#40 filmz-mcclane 16 år siden