Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 filmz-Scarface 16 år siden

#60 Kender du Fantask, der ligger i København? Hvis ja, så tag derind og køb The Essential Iron man # 1, 2 eller 3. Det skulle vist være en fin start.

Håber du kan bruge det tip til noget. ;)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#62 filmz-CAADK 16 år siden

#61 Fantask kender alle da, den eneste fede danske tegneserie butik. Cool, lyder nemt nok at få fat i Essentials, hvad koster de?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#63 rockysds 16 år siden

#60 Jeg vil også lige slå et slag for Warren Ellis' Iron Man Extremis, som er en ganske veludført origin-historie.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#64 Highland Park 16 år siden

Er der slet ikke en flink administrator, der har tænkt sig at smide spoiler-tags på #53?
Jeg har ikke læst indlægget. Kun starten. Men det lyder jo som om, at der bliver afsløret noget.
Så...?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#65 Winniepooh 16 år siden

God underholdning.

morede mig i øvrigt i stor stil da jeg sad i en fuldt biograf hvor over 80 % af publikum var drenge og de så vælger at køre traileren til...

Sex and the city the movie.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#66 inflector 16 år siden

#65 ja det kan sq undre at man vælger at vise den trailer, lidt lige som når tv3 sender legetøjsreklamer efter midnat....snedigt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#67 elwood 16 år siden

Kæft hvor var den underholdende (jeg vil ha Tony Starks Privatfly med personale hehe, true Drengerøv)

Robert Downey Jr. er genial i rolle det er virkelig ham der bære filmen.

Stan Lee's cameo glukkede jeg også over 8-)

Og hele refrenchen til
S.H.I.E.L.D + end credits bonus'sen
i filmen.

Det her er hvad jeg kalder en yderst underholdende Superhelte film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 filmz-div 16 år siden

Hold da helt kæft.. Var inde og se den i fredags.
Det er da nok noget af det BEDSTE jeg nogen sinde har set.
Effekter, skuespil, ALT er simpelthen perfekt (syntes) jeg.
En rigtig drengenrøvs superhelte film!!

6/6 !!!!
"Cinderella Man"
Gravatar

#69 The Insider 16 år siden

Tjo, den var vel nogenlunde... Downey Jr. var fantastisk, generelt god humor og forholdsvis gode effekter, men den peakede aldrig rigtig, kørte ofte i tomgang, besad absolut ingen substantielle overraskelser og endte med det svageste klimaks siden den første Fantastic Four. Men ser frem til toeren - der er en del ting, man sagtens kan bygge videre på, og castet må siges at være i orden.
War. War never changes.
Gravatar

#70 Åkepool 16 år siden

#62 - Så er Faraos cigarer altså lukket siger du?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: