Selvom “Iron Man” ikke får gjort meget mere end at etablere titelfiguren i løbet af sin to timer lange spilletid, så føles det ikke bydende nødvendigt med endnu en “Iron Man”-film efter denne første omgang – det skulle da lige være for at se, hvordan dragten kan udbygges yderligere. “Iron Man” er en stærkt underholdende, men også helt typisk helteberetning, der flyver forbi mindre vellykkede superheltefilm som “Fantastic Four” og “DareDevil”, men som på trods af en fin præstation i hovedrollen ikke synes at have nær så meget på hjerte som genrens bedste værker.
#71 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg synes nu at Pegasus er federe end de to, dog mest p.g.a. stemningen. :)
Man føler sig mere som en rigtig samler, når man graver igennem de massive mængder af tegneserier, den mand ligger inde med.
#72 filmz-mikaa 16 år siden
Men det gik da heldigvis over!
#73 mr gaijin 16 år siden
#74 Outbound Sith 16 år siden
Fox Mulder
#75 filmz-CAADK 16 år siden
Bruce: Batman has no limits
#76 filmz-Kadann 16 år siden
Nr. Farimagsgade, 5-10 min. fra Nørreport station. Han handler primært med brugte tegneserier, men har også nye.
#77 filmz-CAADK 16 år siden
#78 Michael Andersen 16 år siden
#79 DR-COKE 16 år siden
Doomquest & Demon in a Bottle, og som en anden også har anbefales Extremis som er en god update af Iron Man :)
#80 filmz-CAADK 16 år siden
#79 tror jeg tager et par af de første for at få tegneserie introduktionen af figuren, som jeg kender minimalt til, men vil helt sikkert tjekke dine anbefalinger på et senere tidspunkt.